CBN: Rhizopoterionopsis ? prep 14.
- strandjutters
- Been thanked: 3 times
CBN: Rhizopoterionopsis ? prep 14.

Hallo iedereen,vandaag ook begonnen met spons 14 dezelfde soort als 13,met dit verschil hij is veel groter 19 cm lang en 12 cm hoog;Een rare vogel die spons vanmorgen toen ik deze foto's nam was er nog niet veel te zien buiten een stuk ammoniet die ik tegen kwam.Vanmiddag zag ik een stuk pyriet in het midden van de spons,en alles er rond was zacht het leek alsof een stuk rot in een appel.Helaas is het er ook uitgevallen wand er valt daarrond niet te preppen.bij de volgende reeks is het beter te zien van vanmiddag.
strandjutters
- strandjutters
Antw: CBN: Rhizopoterionopsis ? prep 14.

Hallo, nog een paar foto's van de spons in een verder stadium.Er zitten ook andere sponzen op vast van nature wand als je ze verwijderd zie je de ingroei bij de grote spons en vindt je de stuctuur niet terug van de grote spons zelf.Ze zijn als het ware meegegroeid met de spons.Later wat foto's daarvan.Op de detail moet je nog niet letten wand ik ben nog maar in een begin stadium.Groetjes
strandjutters
- strandjutters

Hallo iedereen,een stapje verder met spons 14 .Waarschijnlijk ook een mooie als hij af zal zijn,de laatste foto betreft een detail van de tussenstukjes X en hebben een andere structuur dan de tubes.De tubes zijn glad en de tussenstukjes zijn ruwer van vorm.Groetjes
strandjutters
- strandjutters

Hallo iedereen,terug een stapje verder.Groetjes
strandjutters
- strandjutters

Hallo iedereen,ik heb mij vooral bezig gehouden met het verwijderen van een groot stuk matrix aan de zijkant en kan anders niet veel laten zien.Ook wat bezig geweest met andere sponzen om wat afwisseling te hebben,wand een spons breek je als je hem beu bent en niet alles naar je zin gaat.Dan neem je best een andere om je op te concentreren. Groetjes en tot morgen.
strandjutters