Apple <-> Fossiel.net
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Antw: Apple <-> Fossiel.net
Kan je specifieker zijn? Welke problemen?
Ik werk zelf met een apple.
Ik werk zelf met een apple.
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
- Henk Jan
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 1 time
Dit: ook al ben ik ingelogd, het lukt me regelmatig niet, een bericht te plaatsen of 'vindplaatsen' te openen.
Ik krijg dan een bericht dat ik 'geen rechten hier voor' heb, omdat ik bv niet ben ingelogd.
Vandaag heb ik dan maar via de windowscomputer berichten geplaatst. Merkwaardigerwijs lukt het nu via de Apple wel. Ik begrijp er weinig van...
Ik heb naar jullie als webmaster vaker hierover gemaild, maar helaas geen antwoord gekregen..,.
[Bewerkt door Henk Jan op 15-05-2011 om 20:58 NL]
Ik krijg dan een bericht dat ik 'geen rechten hier voor' heb, omdat ik bv niet ben ingelogd.
Vandaag heb ik dan maar via de windowscomputer berichten geplaatst. Merkwaardigerwijs lukt het nu via de Apple wel. Ik begrijp er weinig van...
Ik heb naar jullie als webmaster vaker hierover gemaild, maar helaas geen antwoord gekregen..,.
[Bewerkt door Henk Jan op 15-05-2011 om 20:58 NL]
HJ
Ligt volgens mij niet aan MacOS. Maar nu we toch bezig zijn, ik moet bijna iedere pagina 2 of 3x refreshen eer ik inhoud zie. Dit in alle browsers, ook vanaf andere computers...
Z.
Z.
The earth has music for those who listen.
Ik heb een gelijkaardig probleem als Ziepe. De laatste week tot 10 dagen moet ik ook regelmatig een pagina refreshen om de volledige inhoud te zien. Ook lijkt het systeem trager te werken.
Mvg
Luc
[Bewerkt door Lugo op 16-05-2011 om 13:46 NL]
Mvg
Luc
[Bewerkt door Lugo op 16-05-2011 om 13:46 NL]
Panta rhei
Heraclites
Heraclites
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Dat merk ik hier ook al een tijdje.
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
Ik zal vanavond een check uitvoeren op de server. Hopelijk kan ik het probleem vinden. Wellicht heeft het te maken met meer dataverkeer ivm mijn fossielenboek. Specifieke apple problemen kan ik hier helaas niet testen. Mochten jullie problemen hebben, graag een specifiek mogelijke beschrijving van het probleem.
Voor mensen met rare inlogproblemen kan het een oplossing zijn om de fossiel.net cookie te verwijderen. Zie de help pagina van het forum.
Voor mensen met rare inlogproblemen kan het een oplossing zijn om de fossiel.net cookie te verwijderen. Zie de help pagina van het forum.
Kennis telt!
Webmaster www . fossiel . net
Zelf heb ik ook een probleem om met mijn android-phone (htc desire: android 2.2) de pagina te laden. Ik moet meerdere keren de link opgeven alvorens het toestel de pagina begint te laden. Met andere sites heb ik daar geen last van. Als ik echter eenmaal op fossiel.net ben kan ik even snel als met een pc van onderdeel wisselen.
Het probleem is niet hetzelfde als van Ziepe, op de PC laadt alles even snel als gewoonlijk en ik moet ook nooit refreshen.
Groetjes Fré
Het probleem is niet hetzelfde als van Ziepe, op de PC laadt alles even snel als gewoonlijk en ik moet ook nooit refreshen.
Groetjes Fré
Groetjes vanuit het (soms) zonnige
Oostende.
Oostende.
@Freddy, ik heb hetzelfde probleem met mijn desire, ik moet een paar keer refreshen voordat ik de hele site krijg. Verder doet de site het wel prima als ik er op zit.
Heb overigens precies hetzelfde probleem op mijn pc.(Windows)
Heb overigens precies hetzelfde probleem op mijn pc.(Windows)
De server is ge-reset, de verbinding ook. Verder is de server geschoond. Ik hen geen grote problemen kunnen vinden. Zouden jullie willen melden als de problemen er nog zijn? Ikzelf heb je problemen namelijk niet, ook niet vanaf mijn werk. Het is dus lastig testen...
Kennis telt!