Poll: Verkoop je wel eens fossielen?
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Antw: Poll: Verkoop je wel eens fossielen?
link?
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Antw: Antw: Poll: Verkoop je wel eens fossielen?
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
- Supergraver
Antw: Antw: Antw: Antw: Poll: Verkoop je wel eens fossielen?
Als Fossiel.net een vereniging was, zou je dan lid worden?Gerrit-Jan schreef:Ja, heb er laatst een gedaanOlifant schreef:
Misschien heb je ook suggesties voor een niet saaie poll??(zie topic Mike)
Groet
En dan natuurlijk heel veel toelichtingen, waarom wel en waarom niet.
mvg
Martijn
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Supergraver schreef:
En dan natuurlijk heel veel toelichtingen, waarom wel en waarom niet.
mvg
Martijn
Inderdaad

dat maakt het extra interessant!
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Antw: Antw: Antw: Poll: Verkoop je wel eens fossielen?
Thanks!Gerrit-Jan schreef:http://www.fossiel.net/forums/viewtopic ... 920&page=2Frederik schreef:
link?
Groet
Dit zou inderdaad een interessante poll kunnen zijn als er daadwerkelijk sprake van zou zijn om eventueel een vereniging rond fossiel.net op te richten.

(persoonlijk denk ik dat er reeds zeer goede verenigingen zijn in Nederland en België, en dat fossiel.net andere doelstellingen heeft)
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
Antw: Antw: Antw: Antw: Poll: Verkoop je wel eens fossielen?
Idd Frederik, mee eens.Frederik schreef:persoonlijk denk ik dat er reeds zeer goede verenigingen zijn in Nederland en België, en dat fossiel.net andere doelstellingen heeftGerrit-Jan schreef:http://www.fossiel.net/forums/viewtopic ... 920&page=2Frederik schreef:
link?
Groet
Ik zie niet direct welke meerwaarde “the fossiel.net hunters” zou kunnen geven. Ik blijf de lokale verenigingen promoten!! Hun aanbod is mijn inziens vele malen groter; zoektochten, maandelijkse bijeenkomsten .. hoe ga je hiermee ieder kunnen bereiken? Lokaal is dit nu eenmaal veel gemakkelijker .. .
Ik zie onze Noorse Nederlander of Herr G.J. niet direct even over ent weer komen omdat bijv. in Antwerpen the fossiel.net hunters nu net een geweldige zeeëgel-talk zal gegeven worden … ?
[Bewerkt door mike op 07-06-2011 om 20:18 NL]
grtn,mike
- Supergraver
Antw: Antw: Antw: Antw: Antw: Poll: Verkoop je wel eens fossielen?
LOL ik zou dan ook geen lid wordenmike schreef:Idd Frederik, mee eens.Frederik schreef:persoonlijk denk ik dat er reeds zeer goede verenigingen zijn in Nederland en België, en dat fossiel.net andere doelstellingen heeftGerrit-Jan schreef:http://www.fossiel.net/forums/viewtopic ... 920&page=2Frederik schreef:
link?
Groet
Ik zie niet direct welke meerwaarde “the fossiel.net hunters” zou kunnen geven. Ik blijf de lokale verenigingen promoten!! Hun aanbod is mijn inziens vele malen groter; zoektochten, maandelijkse bijeenkomsten .. hoe ga je hiermee ieder kunnen bereiken? Lokaal is dit nu eenmaal veel gemakkelijker .. .
Ik zie onze Noorse Nederlander of Herr G.J. niet direct even over ent weer komen omdat bijv. in Antwerpen the fossiel.net hunters nu net een geweldige zeeëgel-talk zal gegeven worden … ?
[Bewerkt door mike op 07-06-2011 om 20:18 NL]

Hoewel het een leuk idee is om een vereniging op te starten met de leden van fossiel.net, lijkt het me niet echt haalbaar om elke maand vergaderingen etc te houden.
Wat wel mogelijk lijkt te zijn, zijn eventuele excursies, exclusief voor de leden van de vereniging. Ook voor beginnende fossielenjagers zou het wel een meerwaarde kunnen zijn, om meer info van mensen in het vak te vergaren betreffende fossielen/mineralen/geologie etc.
Wat betreft de polls, er zouden er inderdaad wel meer mogen komen (1x per 2 weken/maand) Deze zijn altijd wel leuk vind ik
Wat wel mogelijk lijkt te zijn, zijn eventuele excursies, exclusief voor de leden van de vereniging. Ook voor beginnende fossielenjagers zou het wel een meerwaarde kunnen zijn, om meer info van mensen in het vak te vergaren betreffende fossielen/mineralen/geologie etc.
Wat betreft de polls, er zouden er inderdaad wel meer mogen komen (1x per 2 weken/maand) Deze zijn altijd wel leuk vind ik

Revenons à nos moutons: ik heb geen fossielen verkocht (tot dusver
); wel vrij veel weggegeven uit mijn oude collectie.
N.B.: Dit is geen uitnodiging aan bedelaars
N.B.2: Ik deel de mening van degenen die niets zien in een nieuwe vereniging.

N.B.: Dit is geen uitnodiging aan bedelaars

N.B.2: Ik deel de mening van degenen die niets zien in een nieuwe vereniging.
De senioribus nil nisi bene
Nee Nooit!
Ik ben weer typisch zo iemand die te gehecht raakt aan zijn fossielen, als ik eenmaal een fossiel in mijn hand heb, moet ik hem hebben, en doe hem nooit meer weg...
Ik ben weer typisch zo iemand die te gehecht raakt aan zijn fossielen, als ik eenmaal een fossiel in mijn hand heb, moet ik hem hebben, en doe hem nooit meer weg...
-----Grtz from Ian Moone-----