studierichting
studierichting
als ik paleontoloog of geoloog wil worden welke richting moet ik dan volgen als ik nu latijn doe
mathieu
alles voor fossielen, fossielen voor iedereen
Antw: studierichting
Hey Matthieu,
Wat heb jij toch een mooie plannen!
Kortweg: bouw zoveel mogelijk wiskunde, scheikunde en fysica in je curriculum in. Hoe meer je hierover weet, hoe beter je voorbereid zal zijn op de dikke cursussen en de examens in het eerste jaar van je bachelor geologie.
mvg Stijn
Wat heb jij toch een mooie plannen!
Kortweg: bouw zoveel mogelijk wiskunde, scheikunde en fysica in je curriculum in. Hoe meer je hierover weet, hoe beter je voorbereid zal zijn op de dikke cursussen en de examens in het eerste jaar van je bachelor geologie.
mvg Stijn
"Ammonites are the quintessential
fossils, seemingly covering all the
major themes of paleontology"
Eldredge 1996
fossils, seemingly covering all the
major themes of paleontology"
Eldredge 1996
ik dacht volgend jaar grieks erbij tenemen en na een jaar terug gewoon latijn te doen
want de wiskunde is minder in het 2de jaar Grieks latijn
want de wiskunde is minder in het 2de jaar Grieks latijn
mathieu
Beste Mat,
Ik heb geologie gestudeerd en ik raad je aan om wiskunde, natuurkunde, scheikunde en natuurlijk engels te nemen. Afgezien van geologie kan je hiermee ook elke andere studie doen.
Groet
[Bewerkt door cru84 op 08-06-2011 om 14:28 NL]
Ik heb geologie gestudeerd en ik raad je aan om wiskunde, natuurkunde, scheikunde en natuurlijk engels te nemen. Afgezien van geologie kan je hiermee ook elke andere studie doen.
Groet
[Bewerkt door cru84 op 08-06-2011 om 14:28 NL]
Whatever you can do, or dream you can, begin it. In boldness lies genius, power and magic.
Goethe
Goethe