leuk dagje Krijt
- digging for it
- Contacteer:
Antw: leuk dagje Krijt, update
Hallo allemaal
Hier nog even een update over het prepwerk vanb de nautilis (weet niet of iemand er een naam bij kan plakken). Zoals jullie kunnen zien schiet de voorkant al aardig op. De achterkant is wat beschadigd, maar daar kan ik ook nog wel wat aan vrij preppen. Houd jullie op de hoogte. Verder nog wat foto's van wat andere vondsten. De laatste afbeelding is een stukje van een mosasaurus tand.
Groeten Patrick
- Fossiel hunter sean
- Contacteer:
Antw: leuk dagje Krijt
Hej Patrick
ten eerste leuke vondsten!
de mosa tand lijkt me vrij plat? volgens mij is dit een stuk van een ghanopristis.
Gr Sean
[Bewerkt door Fossiel hunter sean op 09-06-2011 om 18:54 NL]
ten eerste leuke vondsten!
de mosa tand lijkt me vrij plat? volgens mij is dit een stuk van een ghanopristis.
Gr Sean
[Bewerkt door Fossiel hunter sean op 09-06-2011 om 18:54 NL]
- Fossiel hunter sean
- Contacteer:
- digging for it
- Contacteer:
Antw: leuk dagje Krijt @ sean
Hoi Sean
Dat lijkt er inderdaad ook verdacht veel op. Alleen als je de andere kant bekijkt waar hij gebarsten is, dan zie ik dezelfde structuur als bij mijn potvistanden uit M***L. Ik weet niet hoe de interne structuur van een ghanopristis eruit ziet, misschien dat je daar ook nog een voorbeeld van hebt. Ik maak anders ook nog wel een foto van de andere kant.
Weet je misschien ook wat het tandje op de 5e en 6e foto is.
In ieder geval bedankt voor je aanvulling
Groeten Patrick
[Bewerkt door digging for it op 09-06-2011 om 19:36 NL]
Dat lijkt er inderdaad ook verdacht veel op. Alleen als je de andere kant bekijkt waar hij gebarsten is, dan zie ik dezelfde structuur als bij mijn potvistanden uit M***L. Ik weet niet hoe de interne structuur van een ghanopristis eruit ziet, misschien dat je daar ook nog een voorbeeld van hebt. Ik maak anders ook nog wel een foto van de andere kant.
Weet je misschien ook wat het tandje op de 5e en 6e foto is.
In ieder geval bedankt voor je aanvulling
Groeten Patrick
[Bewerkt door digging for it op 09-06-2011 om 19:36 NL]
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Antw: Antw: leuk dagje Krijt en niet alleen maar tandjes
digging for it schreef:
..En verder natuurlijk mijn supervondst van de dag. Een redelijke gave nautelis, alleen de achterkant heeft wat schade. Dit was in ieder geval toch wel mijn topvondst.
Groeten Patrick
Redelijk is een understatement Patrick!! Wat een geweldige vondst!! Een genot om naar te kijken. Was dit een excursie van de NGV?? Mijn vader (woonachtig in Venray) zou er ook wel eens heenwillen. Kun je mij een mailtje sturen waar/hoe (en bij wie) hij zich kan aanmelden. Dit zou hij zeer op prijs stellen. Alvast bedankt.
Groet
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
- Everhardus
Hoi mannen,
Niks gekke vondsten ! Dat de heren Rene en Patrick goed gevonden hebben is haast geen toeval meer. Maar eehhh wat zijn de vondsten van Edo, ben daar nu ook wel benieuwd naar ? Hoe dan ook, mooie tandjes, en een top-nautilus, zeer fraai ! Gr,Marcel
Niks gekke vondsten ! Dat de heren Rene en Patrick goed gevonden hebben is haast geen toeval meer. Maar eehhh wat zijn de vondsten van Edo, ben daar nu ook wel benieuwd naar ? Hoe dan ook, mooie tandjes, en een top-nautilus, zeer fraai ! Gr,Marcel
He Makkers,
leuke vondsten dat jullie hebben gevonden!
@patje:toppertje die nautilus !
Hopelijk hebben jullie nog wat over gelaten, ga weldra (eindelijk) er ook eens naartoe!
groetjes,
Wally
leuke vondsten dat jullie hebben gevonden!
@patje:toppertje die nautilus !
Hopelijk hebben jullie nog wat over gelaten, ga weldra (eindelijk) er ook eens naartoe!
groetjes,
Wally