Vindplaatsbeschrijvingen next generation
- Carboon
- Has thanked: 432 times
- Been thanked: 525 times
Antw: Vindplaatsbeschrijvingen next generation
Is het mogelijk om de titels die je hebt toegevoegd zelf aan te passen? Bemerkte net dat ik ergens een foutje heb gemaakt...
Op zoek naar groen in het zwart.
Of weer te verwijderen? Ik had een boek toegevoegd, drukte op f5 en toen stond die er twee keer.
Groeten,
Bram
Groeten,
Bram
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
What happened to the "old generation" 
Groet

Groet
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)
Hoi Herman,
De literatuur toevoeging is een prima initiatief, misschien een idee om ook een plaats te voorzien voor het ISBN nummer, dit is erg handig als je het boek wilt bestellen.
groetjes
Patrick
De literatuur toevoeging is een prima initiatief, misschien een idee om ook een plaats te voorzien voor het ISBN nummer, dit is erg handig als je het boek wilt bestellen.
groetjes
Patrick
wie het kleine niet begeerd is het
grote niet weerd!!
grote niet weerd!!
Titels aanpassen kan helaas zelf nog niet...
Hier moet ik dus nog enig werk in steken, maar ik heb eerst andere prioriteiten met de site. Foutjes die verbeterd moeten worden mag je aan me mailen.
ISBN nummer is inderdaad handig, mag in het veld "opmerkingen" erbij. Ik zal dit binnenkort ook even bij dat veld vermelden.
Bedankt voor zover!
Hier moet ik dus nog enig werk in steken, maar ik heb eerst andere prioriteiten met de site. Foutjes die verbeterd moeten worden mag je aan me mailen.
ISBN nummer is inderdaad handig, mag in het veld "opmerkingen" erbij. Ik zal dit binnenkort ook even bij dat veld vermelden.
Bedankt voor zover!
Kennis telt!
Webmaster www . fossiel . net
- Smaug
- Community Manager
- Has thanked: 225 times
- Been thanked: 109 times
Echt een mooie aanvulling!
Is het trouwens mogelijk om de boekenlijst ook op tijdperken te selecteren? Zou dat anders een leuke/handige toevoeging zijn?
Is het trouwens mogelijk om de boekenlijst ook op tijdperken te selecteren? Zou dat anders een leuke/handige toevoeging zijn?
My armour is like tenfold shields, my teeth are
swords, my claws spears, the shock of my tail
is a thunderbolt, my wings a hurricane, and my
breath death!
swords, my claws spears, the shock of my tail
is a thunderbolt, my wings a hurricane, and my
breath death!
- Carboon
- Has thanked: 432 times
- Been thanked: 525 times
Antw: Antw: Vindplaatsbeschrijvingen next generation
Bij deze:webmaster schreef:
Foutjes die verbeterd moeten worden mag je aan me mailen.
Vindplaats: Nymboida http://www.fossiel.net/vindplaatsen/vin ... s=Nymboida
Er staat: Holmes, W.B.K. and H.M. Anderson, 2007: The Middle Triassic Megafossil Flora of Basin Creek Formation, Nymboida Coal Measures, New South Wales, Australia. Part 6. Ginkgophyta Proceedings of the Linnean Society of New South Wales 128, 155-200
Dit moet zijn: Holmes, W.B.K. and H.M. Anderson, 2007: The Middle Triassic Megafossil Flora of the Basin Creek Formation, Nymboida Coal Measures, New South Wales, Australia. Part 6. Ginkgophyta Proceedings of the Linnean Society of New South Wales 128, 155-200
[Bewerkt door Carboon op 17-06-2011 om 13:20 NL]
Op zoek naar groen in het zwart.
Antw: Antw: Vindplaatsbeschrijvingen next generation
Zou in principe kunnen. Van elke vindplaats staat in de database welke tijdperken daar voorkomen. Ook staat erin welke literatuur bij welke vindplaats hoort. Kwestie van een juiste selectie uit de database maken. Er zitten nog wel wat haken en ogen aan als de vindplaats meerdere tijdperken omvat. Ik houdt het even in gedachten.Smaug schreef:
Is het trouwens mogelijk om de boekenlijst ook op tijdperken te selecteren?
Het lijkt me een handige aanvulling, zeker als de literatuurlijst enige omvang gaat bereiken. Blijven toevoegen dus!
Kennis telt!
@Carboon: bedankt, de verwijzing is aangepast.
Kennis telt!