Vakantie florida vondsten Peace river
Vakantie florida vondsten Peace river
Hier de foto,s van mijn mooiste vondsten van de peace river ik heb er een gat gegraven van zo,n 1,2 meter diep en hier heb ik erg leuk in gevonden o.a. een kleine Parotodus benedeni wat Bull shark een perfecte great white twee meggetjes een paar Isurussen en een aantal mooie Hemipristissen en een kleine Squatina wat de meeste zoekers erg bijzonder vonden
ik heb hier zo,n drie uur gezocht maar toen mijn vrouw weg wilde omdat ze werd lekgestoken door de muggen en toen ook nog van een lokale bezoekster hoorde dat er aligators zaten wilde ze weg gaan en het is natuurlijk ook haar vakantie ik had graag langer gebleven maar dat komt de volgende keer wel weer mijn vrouw heeft de grootste tand gevonden een meg van zo,n 6 cm super gaaf zo maar tussen het gruis
zie hier mijn mooiste vondsten
Grtn Ariën
- sharkteethrene
Antw: Vakantie florida vondsten Peace river
Ola Arien,
Leuke vondsten,keep up the good work.
Enne "date" gebruiken he,dan blijven de
muggen een beetje uit de buurt.
Verkrijgbaar bij elke supermarkt.
Veel plezier nog,ik hoor het wel als je terug bent.
Ligt hier nog wat te wachten op je he
Groetjes,
Rene
Leuke vondsten,keep up the good work.
Enne "date" gebruiken he,dan blijven de
muggen een beetje uit de buurt.
Verkrijgbaar bij elke supermarkt.
Veel plezier nog,ik hoor het wel als je terug bent.
Ligt hier nog wat te wachten op je he

Groetjes,
Rene
Kennis is relatief, we maken gebruik van wat we heden (denken te) weten.
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!
deet (N,N-diethyl-meta-toluamide)....
Kennis telt!
Webmaster www . fossiel . net
Webmaster www . fossiel . net
- DragonSearcher
Leuke vondsten inderdaad 
Wat mij opvalt: Alleen haaientanden gevonden? Want er is veel meer dan dat te vinden in de Peace River
Gr Jerry

Wat mij opvalt: Alleen haaientanden gevonden? Want er is veel meer dan dat te vinden in de Peace River

Gr Jerry
... Eternity awaits ...
in de USA hebben ze daar nochtans erg sterke spuitbussen voor die je voor bijna niks overal kunt komen. O.a. onder de toepasselijke merknaam OFF
leuke vondsten!
mvg stijn
leuke vondsten!
mvg stijn
"Ammonites are the quintessential
fossils, seemingly covering all the
major themes of paleontology"
Eldredge 1996
fossils, seemingly covering all the
major themes of paleontology"
Eldredge 1996
- Everhardus
- Hammerhead
Hallo Ariën,
Mooie vondsten!
Ook ik ben benieuwd wat je zoal nog meer hebt gevonden.
Uit welke perioden komen de vondsten zoal?
Groeten,
Jan
Mooie vondsten!
Ook ik ben benieuwd wat je zoal nog meer hebt gevonden.
Uit welke perioden komen de vondsten zoal?
Groeten,
Jan
de Brabantse bende afdeling Flevoland
- Carcharoides
- Has thanked: 3 times
- Contacteer:
- Xenina
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 12 times
Erg mooie Vondsten!
Ik zal ook graag een keer naar Florida willen om naar tanden te zoeken maar ben ook bang vanwege de muggen. En alligators natuurlijk ook. Is er een verschill tussen zomer en winter of maakt het niet uit?
Groetjes, Xenina
Ik zal ook graag een keer naar Florida willen om naar tanden te zoeken maar ben ook bang vanwege de muggen. En alligators natuurlijk ook. Is er een verschill tussen zomer en winter of maakt het niet uit?
Groetjes, Xenina
Hoi Xenina in de qwinter kan je beter gaan geen last van muggen en of alligators alleen moet je dan wel in het diepe water staan graven
verder ik heb inderdaad ook nog andere vondsten gedaan o.a. paarden kiezen en ik denk ook stukjes schildpad te hebben gevonden ik had mij zelf ook ingespoten met off en mij n vrouw ook maar toch was zij aan de beurt en ik had nergens geen last van volgende keer ga ik gewoon alleen zonder vrouw ik weet nu waar of ik moet zijn ik had de locatie van een ruilcontact gehoord ik ben dan ook niet bij de boot ramp geweest maar meer richting brownville hier zijn de vondsten beter wat hij zij en ik mag ook niet klagen naar wat ik heb gevonden
grtn Ariën ik maak morgen ff foto,s van mijn paarden kiezen en mijn shildpad schild stukjes en mijn diverse vondsten
verder ik heb inderdaad ook nog andere vondsten gedaan o.a. paarden kiezen en ik denk ook stukjes schildpad te hebben gevonden ik had mij zelf ook ingespoten met off en mij n vrouw ook maar toch was zij aan de beurt en ik had nergens geen last van volgende keer ga ik gewoon alleen zonder vrouw ik weet nu waar of ik moet zijn ik had de locatie van een ruilcontact gehoord ik ben dan ook niet bij de boot ramp geweest maar meer richting brownville hier zijn de vondsten beter wat hij zij en ik mag ook niet klagen naar wat ik heb gevonden
grtn Ariën ik maak morgen ff foto,s van mijn paarden kiezen en mijn shildpad schild stukjes en mijn diverse vondsten