Poll: Engelstalige berichtjes op hoofdpagina?
Poll: Engelstalige berichtjes op hoofdpagina?
Laatst is er al een keertje over gediscussieerd. Wel of geen Engelstalige nieuwsberichtjes over fossielen op de hoofdpagina. Wat vinden jullie?
[Bewerkt door webmaster op 11-08-2011 om 13:40 NL]
[Bewerkt door webmaster op 11-08-2011 om 13:40 NL]
Kennis telt!
Webmaster www . fossiel . net
Webmaster www . fossiel . net
- jordyvanderbeek
- Contacteer:
Antw: Poll: Engelstalige berichtjes op hoofdpagina?
ik vind van wel. Want veel nieuws berichten worden niet in het Nederlands geschreven.
maar er moet wel gebeuren dat als er een artikel in het Engels staat, en jij hebt hem in het Nederlands dat die er komt de staan en de Engelse verwijdert.
Misschien kunnen we dan niet een apart stuk (eronder) maken voor alleen maar nieuwe soorten. Dat lijkt me leuk.
MvG, Jordy
maar er moet wel gebeuren dat als er een artikel in het Engels staat, en jij hebt hem in het Nederlands dat die er komt de staan en de Engelse verwijdert.
Misschien kunnen we dan niet een apart stuk (eronder) maken voor alleen maar nieuwe soorten. Dat lijkt me leuk.
MvG, Jordy
Please take a look at my website: http://jordyvanderbeek.wordpress.com/ and follow me on twitter: https://twitter.com/Scaphopod_Jordy
- michaelnicolai
Ik ben zeker voor (aangezien ik er al een paar gevonden heb, en vaak ook op engelstalige websites zit). Dat van het engelse artikel verwijderen als je het ook in het nederlands vind, begrijp ik tot op zekere hoogte. Als het engelse artikel beter is, vind ik het onterecht deze te verwijderen.
groeten
Michaël
groeten
Michaël
- masteroffossiles
- Has thanked: 27 times
- Been thanked: 9 times
ik vind ook dat dat moet kunnen. er zijn veel artikels die helemaal niet in het nederlands worden schreven, alleen maar in het engels. die lopen we dan allemaal mis as we alleen nederlandse berichtjes plaatsen.
- Smaug
- Community Manager
- Has thanked: 225 times
- Been thanked: 109 times
Mee eens.
Misschien dat er dan wel meer berichten in het nieuwslijstje zichtbaar moeten zijn vanwege de stortvloed aan berichten die te verwachten is. Het is zonde als het ene nieuwtje niet meer te zien is door de tien andere berichtjes die gepost worden.
Ik denk wel dat als NL en ENG berichten samen worden gepost er een manier moet zijn om 2 dezelfde berichten enigzins te koppelen oid.
Misschien dat er dan wel meer berichten in het nieuwslijstje zichtbaar moeten zijn vanwege de stortvloed aan berichten die te verwachten is. Het is zonde als het ene nieuwtje niet meer te zien is door de tien andere berichtjes die gepost worden.
Ik denk wel dat als NL en ENG berichten samen worden gepost er een manier moet zijn om 2 dezelfde berichten enigzins te koppelen oid.
My armour is like tenfold shields, my teeth are
swords, my claws spears, the shock of my tail
is a thunderbolt, my wings a hurricane, and my
breath death!
breath death!
- michaelnicolai
Misschien twee kolommen gebruiken , waarbij een de nederlandstalige en de andere de engelstalige (+ andere??) ?
- Smaug
- Community Manager
- Has thanked: 225 times
- Been thanked: 109 times
BTW, mocht het zo zijn dat we straks engelse berichten gaan en mogen posten, ga dan altjeblieft niet over posten (al het nieuws van de afgelopen 10 20 dagen er op zetten) Dat zorgt alleen maar voor verwarring denk ik.
My armour is like tenfold shields, my teeth are
breath death!
breath death!
Webmaster,
Waarom niet op English Fossiel net, kan eigenlijk niet overzichtelijker!
Duys
Waarom niet op English Fossiel net, kan eigenlijk niet overzichtelijker!
Duys
Vind het wel leuk om Engelstalige berichtjes ook te kunnen zien. Ik had aardig wat artikelen gemist als die niet hier stonden. Ik ben het wel met michaelnicolai eens dat er dan eigenlijk een 2e kolom zou moeten komen om het in ieder geval gescheiden te houden. En er moet natuurlijk goed opgelet worden dat er geen dubbele dingen bij staan, of dat die gekoppeld kunnen worden.
Gr. Stan
Gr. Stan
- Gerrit-Jan
- Contacteer:
Hoi Herman,
ik vind dat het moet blijven zo. Zou er niets aan veranderen.
Groet
ik vind dat het moet blijven zo. Zou er niets aan veranderen.
Groet
Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)