Eindelijk de site doet het weer.
- jordyvanderbeek
- Contacteer:
Eindelijk de site doet het weer.
Na meer dan 48 uur. Volgens mij hebben andere mensen er ook last van gehad. Er zijn geen berichten meer gepoosd. Wat was er aan de hand?
MvG, Jordy
MvG, Jordy
Please take a look at my website: http://jordyvanderbeek.wordpress.com/ and follow me on twitter: https://twitter.com/Scaphopod_Jordy
Antw: Eindelijk de site doet het weer.
Gelukkig doet de site het weerjordyvanderbeek schreef:
Na meer dan 48 uur. Volgens mij hebben andere mensen er ook last van gehad. Er zijn geen berichten meer gepoosd. Wat was er aan de hand?
MvG, Jordy
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Er zijn problemen geweest met de server. Intussen heeft Herman blijkbaar (want de site doet het weer) het meest cruciale kunnen verhelpen.
Er wordt intussen gewerkt aan een permanente oplossing.
Er wordt intussen gewerkt aan een permanente oplossing.
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
Ik heb ook een eindje problemen gehad, gelukkig is fossiel.net weer online.
Groetjes vanuit het (soms) zonnige
Oostende.
Oostende.
De site leek het hier te doen, maar vanaf buiten niet. Ik heb de boel tijdelijk weer online gekregen, maar ik geef geen garanties.... De server is door onbekende reden overbelast geraakt, en dat kan weer gebeuren.
Maar.... Er staat hier een nieuwe server klaar. Deze ga ik met voorrang installeren. Dat zou het probleem moeten oplossen hoop ik. En ook hopelijk de performance problemen die sommigen ondervinden.
Bij het in gebruik nemen van de nieuwe server zal de site ook enige tijd offline zijn. Ik zal dat (kort vantevoren) aankondigen als het zover is.
Herman
Maar.... Er staat hier een nieuwe server klaar. Deze ga ik met voorrang installeren. Dat zou het probleem moeten oplossen hoop ik. En ook hopelijk de performance problemen die sommigen ondervinden.
Bij het in gebruik nemen van de nieuwe server zal de site ook enige tijd offline zijn. Ik zal dat (kort vantevoren) aankondigen als het zover is.
Herman
Kennis telt!
Webmaster www . fossiel . net
Webmaster www . fossiel . net