groot project
groot project
Hallo allemaal,
Ik ben op dit moment bezig met een groot fossielen project.
Voor dit project heb ik best wel wat geld nodig en heb daarom een kijkje in mijn verzameling gedaan.
Ik ga een mooi aantal tanden verkopen.
Kijk maar eens naar de foto's en mail maar als je iets ziet.
Er staan foto's bij met meer tanden tegelijk maar alles mag per tand ook de tanden in de zakjes zijn los te koop.
Als ik alle tanden apart zou moeten fotograferen dan zou de lijst foto's te lang worden.
Als je foto's wil zien van een bepaalde tand dan drop ook maar een mailtje deze kant op.
Het is zeker mogelijk om te komen kijken of bij genoeg belangstelling kan er misschien een middag hier bij mij thuis gehouden worden maar dat zien we later dan wel.
Ook heb ik op marktplaats een aantal megalodon tanden staan.
Ik hoor het nog wel.
Groetjes Erik
[Bewerkt door erik m op 11-08-2011 om 09:22 NL]
[Bewerkt door erik m op 11-08-2011 om 09:22 NL]
E.J.
Antw: groot project
Dag Erik,
je hebt mail.
groet Kees
je hebt mail.
groet Kees
fossiel:
bedolven leven
kado verpakt in matrix
feest voor de vinder
(haiku KR)
bedolven leven
kado verpakt in matrix
feest voor de vinder
(haiku KR)
- jordyvanderbeek
- Contacteer:
Ik ben benieuwd naar je project. Wat ga je doen? of is het "Top Secret"?
Please take a look at my website: http://jordyvanderbeek.wordpress.com/ and follow me on twitter: https://twitter.com/Scaphopod_Jordy
Kan je me iets meer vertellen over de 2 kiezen op foto 11?
-----Grtz from Ian Moone-----
De kleine Augustidens van foto's 14 en 15 is verkocht.
Bedankt.
Groetjes Erik.
PS Het gekleurde groepje van de laatste foto zijn ook weg.
Bedankt.
Groetjes Erik.
PS Het gekleurde groepje van de laatste foto zijn ook weg.
E.J.
- Supergraver
Hoi Martijn,
Het doel komt steeds dichter bij ik ben er nog niet helemaal maar alle verkopen helpen.
Bedankt.
Groetjes Erik
Het doel komt steeds dichter bij ik ben er nog niet helemaal maar alle verkopen helpen.
Bedankt.
Groetjes Erik
E.J.
heb wat foto's van tanden die al weg zijn verwijderd om wat beter overzicht te geven.
De kleine angustidens van foto 10 en 11 is weg en van de kleine bone valley tandjes zijn de tijgerhaai tanden weg en de grote zak met tanden er zijn nog voldoende bone valley tandjes over in de kleuren oranje en mooie blauwe tandjes.
Groetjes Erik
De kleine angustidens van foto 10 en 11 is weg en van de kleine bone valley tandjes zijn de tijgerhaai tanden weg en de grote zak met tanden er zijn nog voldoende bone valley tandjes over in de kleuren oranje en mooie blauwe tandjes.
Groetjes Erik
E.J.