Voorstellen
-
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 60 times
Voorstellen
Ik zal me ook even voorstellen, mijn naam is Jonathan, ben 18 jaar oud en woon in het Zuid Hollandse Ameide. Ik ga dit jaar beginnen met een studie Biologie op de universiteit van Utrecht. Ik verzamel al sinds ik klein was mooie stenen, en sinds een paar jaar ga ik helemaal voor fossielen. Ik heb ondertussen 2 vitrines vol liggen met fossielen van over de hele wereld, zelf ben ik alleen nog maar wezen zoeken in bijna heel Duitsland (o.a. Thüringen, Berchtesgaden (niet zo bekend maar ook daar zijn fossielen te vinden) en Solnhofen), Frankrijk (o.a. Nancy, Gorges du Verdon), Nederland (Cadzand en hoop volgende week naar Maastricht te gaan) en eigenlijk overal waar ik kom. Mijn hobby's naast het zoeken en verzamelen van fossielen zijn onder andere Mountainbiken, vissen, het verzorgen van mijn huisdieren (op dit moment rietkikkers, boomkikkers en gifkikkers), het wandelen in de natuur, zwemmen en nog veel meer.
Ik hoop hier veel te leren en een hoop leuke mensen te leren kennen.
mvg
Jonathan
Ik hoop hier veel te leren en een hoop leuke mensen te leren kennen.
mvg
Jonathan
- jordyvanderbeek
- Contacteer:
Antw: Voorstellen
Allereerst, welkom op het forum. Ik zie dat je een actief leven leid.
Ben je geïnteresseerd in een bepaalde groep fossielen of doe je gewoon alles.
MvG, jordy
PS, leuke contactpersonen zijn hier genoeg op 't forum.
Ben je geïnteresseerd in een bepaalde groep fossielen of doe je gewoon alles.
MvG, jordy
PS, leuke contactpersonen zijn hier genoeg op 't forum.
Please take a look at my website: http://jordyvanderbeek.wordpress.com/ and follow me on twitter: https://twitter.com/Scaphopod_Jordy
-
Antw: Antw: Voorstellen
Dat doe ik al 9 jaar, je wordt het nooit zat! Welkomredmilksnake schreef:
Op dit moment verzamel ik eigenlijk van alles

Groeten,
Bram
- strandjutters
- Been thanked: 3 times
Hallo Jonathan,per toeval geen sponzefriek? Welkom op het forum.Groetjes Pascal.
strandjutters
Van harte welkom zou ik zeggen. Niet naar Pascal luisteren hoor, schelpen zijn veel leuker =)
'Just Pick It!'
-
Haha 
Ik vind beide erg leuk, heb heel veel schelpen, maar sponzen vind ik ook mooi (heb nog een leuke in een stuk gepolijst natuursteen, uit de afvalcontainter van een steenhandelaar)
mvg

Ik vind beide erg leuk, heb heel veel schelpen, maar sponzen vind ik ook mooi (heb nog een leuke in een stuk gepolijst natuursteen, uit de afvalcontainter van een steenhandelaar)
mvg
-
Haaientanden vind ik ook leuk 
Het mooiste op dit moment vind ik mijn kreeften en vissen uit Solnhofen, maar daarnaast heb ik ook vele tanden en schelpen die ik erg mooi vind
(voor de zee-egelfans, heb er vorig jaar een honderdtal uit Gorges du Verdon meegenomen
) Maar wat ik zelf vind blijf ik het leukste vinden (zoals de meeste hier)
grtz

Het mooiste op dit moment vind ik mijn kreeften en vissen uit Solnhofen, maar daarnaast heb ik ook vele tanden en schelpen die ik erg mooi vind

grtz