Beurs Sint Gillis-Waas : 4 Sept. + OSTEO-FIX
Beurs Sint Gillis-Waas : 4 Sept. + OSTEO-FIX

Op 4 september gaat de internationale fossielenbeurs door te St Gillis-Waas in het gemeentepark Lage Kerkwegel 3 van 9.30h tot 17.30h
Er is ook de mogelijkheid tot het bezoeken van het museum“ Huis van de Evolutie” met misschien een rondleiding door de Heer Van Gysel zelf.
Een bezoek aan de fossielenbeurs is zeker de moeite waart.
De prijzen zijn echt laag gehouden met de bedoeling er een gezellige beurs van te maken zodat iedereen iets kan kopen en zijn verzameling kan uitbreiden.
De bar zal optijd open zijn ,dus u hoeft geen dorst te lijden.
Er zal tevens Jeugdanimatie voorzien zijn. Dus voor iedereen wat wils
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Opnieuw heb ik een aantal KG OSTEO-FIX granulaat aangekocht.Dit is een professioneel fixeer-en impregneermiddel voor het conserveren ,verstevigen en lijmen van fossielen.OSTEO-FIX word in de meeste musea gebruikt voor het behandelen van fossielen e.a. (zie Praktijkgids van Anne Schulp en de betogen van
Mike en Plikona op het net).Het is de beste vervanging voor velpon en andere middeltjes en zeker niet duurder op deze manier. Ik bied deze aan op de Beurs in St.Gillis-Waas.
Wie interesse heeft kan mij daar vinden.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tot op de gezelligste beurs van Belgie.
Bovenstaande bon mag gekopieerd en doorgegeven worden.
[Bewerkt door brachino op 23-08-2011 om 19:57 NL]
[Bewerkt door brachino op 28-08-2011 om 04:09 NL]
Antw: Beurs Sint Gillis-Waas : 4 Sept.
Hey Dirk,
Blij te horen dat je ook weer van de partij gaat zijn.
Ik had in de rubriek ontmoetingen de kortingbon ook al geplaatst. Zo zal iedereen het zeker gelezen hebben en er hopelijk gebruik van maken.
Goetjes
Suzy
Blij te horen dat je ook weer van de partij gaat zijn.
Ik had in de rubriek ontmoetingen de kortingbon ook al geplaatst. Zo zal iedereen het zeker gelezen hebben en er hopelijk gebruik van maken.
Goetjes
Suzy