CBN klein stukje schelp

Laat hier je fossielen determineren. Voorzie duidelijke foto's en vermeld zo mogelijk de grootte, de vindplaats en de ouderdom.
Gesloten
Freddy
CBN klein stukje schelp

Bericht door Freddy » 05 sep 2011, 00:37

Afbeelding

Hey allemaal,

Dit is mijn eerste vondst uit het krijt van CBN. Ik heb het vergeleken met de fotodatabase van fossiel.net en het dichtste wat ik kon vinden kwam uit op een Inoceramus labiatus. Zijn er nog andere mogelijkheden?
En indien ja, zijn die dan nog op soort te determineren, of is deze te zeer beschadigd.

Groetjes Fré

Groetjes vanuit het (soms) zonnige
Oostende.

Everhardus
Antw: CBN klein stukje schelp

Bericht door Everhardus » 05 sep 2011, 01:56

Hoi,
Ik vrees het laatste....ik kan er in ieder geval geen koek van bakken. Gr,Marcel

strandjutters
Been thanked: 3 times

Bericht door strandjutters » 05 sep 2011, 19:58

Hallo Freddy,ik denk dat we toch eens zullen moeten afspreken samen,ik rij Oostende altijd voorbij.Groetjes

strandjutters

Freddy

Bericht door Freddy » 06 sep 2011, 01:34

Hallootjes,

ben er weer.
@ Everhardus, ik zal het dan maar bij "onbekend" houden; toch bedankt voor er eens naar te kijken.

@ Strandjutters, bedankt voor het aanbod, maar dat zal moeilijk gaan. Ik zit hier ook nog met een 4-potige die de nodige aandacht nodig heeft. En in het weekend moet er nog gekeken worden om mijn kot in orde te brengen. En tussendoor moeten er nog een paar andere euvels verholpen worden. Ik ben al een eindje aan het knoeien met de ICS van mijn PC.

Groetjes Fré

Groetjes vanuit het (soms) zonnige
Oostende.

Gesloten