@"Engelandvaarders"..

Alle algemene onderwerpen over fossielen die niet in de andere onderdelen thuishoren.
Gesloten
sharkteethrene
@"Engelandvaarders"..

Bericht door sharkteethrene » 12 okt 2011, 22:41

"De foto's heb ik verwijderd en ik zal een nieuw topic starten over onze reis naar de UK.
Blijkbaar heb je van die nieuwkomers die denken de wijsheid in pacht te hebben en meteen maar vindplaatsen gaan noemen terwijl er gevraagd is om dat niet te doen.
Daarom lijkt het me het best om reistrips voortaan maar in het beveiligde gedeelte te plaatsen onder vindplaatsen.
Als er meer van dit soort kl.....s het ook in het beveiligde gedeelte gaan doen is voor mij de lol er van af en stop ik er mee.
Helaas dan voor al die mensen die hiervan dan de dupe worden"

Jan

Ola Jan,

Als starter van het Topic heb ik de mogenlijkheid om deze geheel te verwijderen...bij deze dus :-)
Kijk uit naar het reisverslag.

Groetjes Rene

Kennis is relatief, we maken gebruik van wat we heden (denken te) weten.
Morgen is er weer een nieuwe dag,dit met nieuwe vondsten en wellicht andere inzichten!

Johwi
Contacteer:
Antw: @"Engelandvaarders"..

Bericht door Johwi » 12 okt 2011, 22:53

Hoi Jan,

we zijn ook heel benieuwd naar jou verslag er naar toe.

Groeten J&I.

SeeYou!

Frederik
Administrator
Has thanked: 9 times
Been thanked: 47 times
Contacteer:

Bericht door Frederik » 12 okt 2011, 23:14

Heren,

Ik denk inderdaad dat jullie heel duidelijk hadden aangegeven in het topic discreet met de vindplaatsen om te willen gaan. Misschien had niet iedereen die hint begrepen.
Dus ik begrijp wel waarom je het topic verwijderd hebt en met een schone lei wilt beginnen.

Maar als beheerder moet ik er toch op wijzen dat ik geen voorstander ben van het volledig verwijderen van topics. Mensen nemen de tijd een topic te lezen, om reacties te plaatsen, en volgen ze misschien met interesse. Het is erg ontmoedigend als verschillende mensen tijd steken in het plaatsen van leuke of informatieve berichten of het volgen van een discussie om de dag erna te zien dat het gehele topic weg is.

Er zijn andere, betere alternatieven:
Zo had je mij een seintje kunnen geven en dan had ik het bewuste berichtje kunnen schrappen of de vindplaatsnamen onleesbaar maken. Ook kan ik ganse topics verplaatsen, opsplitsen, samenvoegen.

Ok dat er in zeer bijzondere omstandigheden eens een topic verwijderd wordt, maar dan liefst in samenspraak met het forumbeheer. Als blijkt dat mensen er een gewoonte van maken om te pas en te onpas hun topics integraal en onaangekondigd te verwijderen (voor de duidelijkheid: dit is nu niet het geval, en deze uitspraak is niet op Rene bedoeld), zal ik actie ondernemen.

[Bewerkt door Frederik op 12-10-2011 om 22:15 NL]

Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)

Hammerhead

Bericht door Hammerhead » 13 okt 2011, 07:57

Frederik,

Ik heb al een nieuwe topic gestart onder vindplaatsen.
Aan hele discussies heb ik geen behoefte.
Door in het afgeschermde gedeelte dit soort topics te plaatsen zijn we van de "wijsheden" van de nieuwkomers verlost.
Om achteraf corrigerend op te treden blijft toch ergernis opleveren.
Mogelijk is dit mede de oorzaak van een groot aantal schaduwlezers.
De lol is er een beetje van af.
Zelf doe ik het nog voor het grote aantal leden die deze berichten wel op de juiste wijze weten te waarderen.

Groeten,

Jan

de Brabantse bende afdeling Flevoland

Frederik
Administrator
Has thanked: 9 times
Been thanked: 47 times
Contacteer:

Bericht door Frederik » 13 okt 2011, 10:12

Prima Jan,

Je bijdrage wordt in ieder geval geapprecieerd!

Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)

Gesloten