Knokke-Heist ,Schelpjes ?

Laat hier je fossielen determineren. Voorzie duidelijke foto's en vermeld zo mogelijk de grootte, de vindplaats en de ouderdom.
Colin
Contacteer:
Antw: Antw: Knokke-Heist ,Schelpjes ?

Bericht door Colin » 30 okt 2011, 12:27

strandjutters schreef:
Hallo Bram bedankt.Moest het je interesseren wil ik er wat verzamelen voor je,ik doe nammelijk niet in schelpen,ik heb ze meegenomen om iemand plezier te doen.Ik ga er nog wat zoeken tewijl ik op het strand ben+ deze die ik nu heb.Ik ga op 4 dec naar Harelbeke moest je er zijn neem ik ze mee.GR Pascal
Nou mocht je verzameldrift ook schelpen willen meenemen voor liefhebbers, zijn er meer die het leuk vinden ;). Daarover gesproken. Marijke en ik komen met de kerst 2 weken die kant op. Voornamelijk om ook Eemien te verzamelen in Knokke e.d. Natuurlijk ook lekker CBN en Cadzand. Dus wie weet treffen we elkaar voor een dagje zoeken? ;)

'Just Pick It!'

strandjutters
Been thanked: 3 times
Antw: Knokke-Heist ,Schelpjes ?

Bericht door strandjutters » 30 okt 2011, 13:09

Hallo Colin,als het zover is ,laat maar wat weten ik maak jullie wel wegwijs in Knokke.GR

strandjutters

Bram

Bericht door Bram » 30 okt 2011, 18:57

Hallo Pascal,

Dank voor je aanbod, ik ben zeker geinteresseerd. Ik denk overigens niet dat ik naar Harelbeke ga, maar misschien kan je er een paar voor mij vasthouden (vooral de Ocenebra's vind ik erg mooi)? Ik kom vast wel eens in de buurt van/langs Knokke.

Groeten,
Bram

strandjutters

Bericht door strandjutters » 30 okt 2011, 20:29

Hallo Bram,de Ocenebra's zijn voor jou ik hou ze aan de kant.GR

strandjutters

mussels

Bericht door mussels » 04 nov 2011, 22:18

Je hebt helemaal gelijk Pascal, dat zijn niet dezelfde - iets te snel gekeken... Op je laatste foto's rechts een alikruik en links een purperslak, Nucella lapillus.

strandjutters

Bericht door strandjutters » 04 nov 2011, 22:58

Hallo bedankt,ik ga morgen naar het strand,als ze er zijn neem ik wat schelpjes mee,als er interese voor is laat het me weten ,ik hou ze aan de kant.GR

strandjutters

Gesloten