Vrijdagavond 4 november 2011: Workshop fossielen tekenen en fotograferen door Frederik Lerouge

Maak hier afspraken om samen te zoeken, naar beurzen te gaan, enzomeer. Nieuwe leden kunnen zich hier voorstellen.
mineraal0
Antw: Vrijdagavond 4 november 2011: Workshop fossielen tekenen en fotograferen door Frederik Lerouge

Bericht door mineraal0 » 05 nov 2011, 13:25

Ik vond het een zeer interessante en duidelijke lezing. Frederik gaf echt goede, praktische tips met zeer mooi voorbeeldmateriaal. Hoewel ik alleen de workshop "fotografie" heb kunnen volgen, ben ik zeker niet tevergeefs geweest. Het openbaar vervoer was die dag trouwens een echte chaos, en ik was pas omstreeks middernacht thuis.

Een aanrader! Ik ben benieuwd trouwens ook wel benieuwd hoe de rest van de lezing nog was?

Groetjes,

Gunther

Alfer
Contacteer:
Antw: Vrijdagavond 4 november 2011: Workshop fossielen tekenen en fotograferen door Frederik Lerouge

Bericht door Alfer » 05 nov 2011, 18:21

Het was zeer de moeite waard om m'n auto door de avondspits heen te loodsen.
De lezing was echt goed en zat boordevol met tips.
Zelfs van het fotograferen stak ik veel op.
Het leukste was het tekenen.
Ik zou daar meteen mee willen beginnen maar het prepareren gaat voorlopig voor anders ben ik straks met meerdere dingen tegelijk bezig.

Bedankt Frederik dat je dit met ons wou delen!

Wees nieuwsgierig - Stephen Hawking

mike

Bericht door mike » 05 nov 2011, 19:06

.. al die lovende replieken, dan kan ik niet achterblijven; mooi met vele bruikbare tips. 't was af. 't bier stond koud .. alleen .. steek d'er is wa knoken in ipv die tanden ;):D

grtn,mike

Frederik
Administrator
Has thanked: 9 times
Been thanked: 47 times
Contacteer:

Bericht door Frederik » 06 nov 2011, 19:40

Hallo allemaal,

Dank u! Ik heb er ook van genoten, en zeker ook van de vragen en discussies achteraf!
Voor wie er deze keer niet bij kon zijn, in 2012 is er zeker al een herkansing.

Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)

strandjutters
Been thanked: 3 times

Bericht door strandjutters » 06 nov 2011, 20:46

Hallo Frederik,jammer dat het zo een eind is ,anders kwam ik zeker af.GR

strandjutters

ivok

Bericht door ivok » 07 nov 2011, 12:22

ik verheug me op de herkansing...

foto's en tekenen allemaal leuk, maar ik las dat het bier koud stond en dat is altijd de moeite waard:)

heel jammer dat ik er niet bij kon zijn, was en ben nog steeds reuze benieuwd naar het teken stukje.

Gisteren op de trilobietdeterminatie dag geweest in Mst. kort ook een tip gekregen voor een must have boek.... maar dan wel de oude versie want de nieuwe druk was nog niet compleet en daar stonden foto's in.
De oude was met tekeningen, dus eigenlijk veel mooier en duidelijker.

oeps...

Gesloten