Determinatie Belemnieten Whitby
- kalootklooier
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 7 times
- Contacteer:
Determinatie Belemnieten Whitby
Hallo,
Hoe kan kan ik Belemnieten leren determineren? De uiterlijke verschillen zijn heel klein! Zit ik goed met Simpsonilebos lentus voor diegene met een parralelle gleuf aan de top?
Groet Walter
Als je doet wat je deed krijg je wat je kreeg. A. Einstein
Antw: Determinatie Belemnieten Whitby
Ik heb maar één antwoord, en dat geld tevens voor al je net geplaatste topics: neem aub eerst beter belichte foto's. Frederik Lerouge gaf hierover net een erg interessante lezing, maar hij schreef ook een erg uitgebreide handleiding hier op de website. Lees deze aub even door vooraleer nogmaals wazige, onder of overbelichte foto's te posten.
Je geeft aan bij de ammonieten dat ze moeilijk te fotograferen zijn. Dat is niet zo. Denk aan de juiste belichting en hupsake, t is in orde. Hopend op betere foto's van de ongetwijfeld mooie fossielen,
stijn
Je geeft aan bij de ammonieten dat ze moeilijk te fotograferen zijn. Dat is niet zo. Denk aan de juiste belichting en hupsake, t is in orde. Hopend op betere foto's van de ongetwijfeld mooie fossielen,
stijn
"Ammonites are the quintessential
fossils, seemingly covering all the
major themes of paleontology"
Eldredge 1996
fossils, seemingly covering all the
major themes of paleontology"
Eldredge 1996
- kalootklooier
- Has thanked: 1 time
- Been thanked: 7 times
- Contacteer:
Antw: Determinatie Belemnieten Whitby
Hoi Stijn,
Voldoet dit aan de eisen? Helaas niet met daglicht, het was nogal grijzig vandaag maar ik begrijp wat je bedoeld, de foto's moeten beter. De vraag was hoe kan ik ze determineren, wat zijn de kenmerken waar ik op moet letten.
Groet Walter
Als je doet wat je deed krijg je wat je kreeg. A. Einstein