C. hastalis dentition Cadzand-Bad
Antw: Antw: C. hastalis dentition Cadzand-Bad
Ik heb de uren nooit opgeteld, maar vele honderden zullen het er zeker zijnkalootklooier schreef:
Hoi,
Fantastisch gedaan, dat heeft je heel wat uurtjes gekost. Duizenden uren? Je had inmiddels ook gitaar kunnen spelen, hahaha. Wat een inzet, TOP.
Groet Walter

Groeten Ferry
Verzamelaar van fossiele haaientanden van wereldwijde locaties,voornamelijk Plioceen t/m Eoceen.
Ik sta altijd open voor een leuke haaientanden ruil.
Antw: Antw: C. hastalis dentition Cadzand-Bad
Hoi Pascal,strandjutters schreef:
Hallo Ferry,moest je er ooit een paar te kort hebben je weet me wonen.Ooit wil ik dit eens proberen met Macrotas van Knokke,met een paar duizend moet dit toch al lukken om een gebit samen te stellen.GR(Dit zou ook al moeten lukken met Brachycarcharias en Hypotodus verticalis en Isurolamna affinis ik weet alleen niet hoe er aan te beginnen)
Ik zal je binnenkort eens een mail sturen, kunnen we misschien eens wat afspreken ik ben namelijk toch maandelijks bij jouw in de buurt en zou dan wellicht eens aan kunnen komen.
Tevens is het geen enkel probleem om je voorbeelden van dentitions aan te leveren van verschillende soorten zodat je alvast aan de slag kunt in deze tijden dat je 's avonds toch niet meer op de stranden actief kunt zijn

Groeten Ferry
Verzamelaar van fossiele haaientanden van wereldwijde locaties,voornamelijk Plioceen t/m Eoceen.
- strandjutters
- Been thanked: 3 times
Antw: C. hastalis dentition Cadzand-Bad
Hallo Ferry,Dit is dan afgesproken,ik wacht op nader bericht.GR
strandjutters
Antw: C. hastalis dentition Cadzand-Bad
Knap werk Ferry.
Dit lijkt me zeker een unieke "collectie" , zeker nu Cadzand niet meer productief is.
Ben je nog van plan om ze in een "kaak" te monteren?
Groetjes,
Gunther