Heeft iemand een idee wat de waarde hiervan is..
Heeft iemand een idee wat de waarde hiervan is..
?
Het betreft een stuk mammoetslagtand.
[Bewerkt door mirrop op 21-11-2011 om 15:48 NL]
- Smaug
- Community Manager
- Has thanked: 225 times
- Been thanked: 109 times
Antw: Heeft iemand een idee wat de waarde hiervan is..
Hmmm... waarde... daar ga ik me niet aan branden.
De vraag is of je het ontzilt hebt en of er een luchtdichte beschermlaag overheen zit. Zoniet, dan kan je het stuk over een paar jaar bijeenvegen en je oprit ermee ophogen.
De vraag is of je het ontzilt hebt en of er een luchtdichte beschermlaag overheen zit. Zoniet, dan kan je het stuk over een paar jaar bijeenvegen en je oprit ermee ophogen.
My armour is like tenfold shields, my teeth are
swords, my claws spears, the shock of my tail
is a thunderbolt, my wings a hurricane, and my
breath death!
swords, my claws spears, the shock of my tail
is a thunderbolt, my wings a hurricane, and my
breath death!
Als die in die toestand blijft binnen enkele manden is die niets meer waard.Is al op vele plaatsen gebarsten,de lagen laten los,binnenin zitten zeker losse delen.
Moet hoognodig behandeld worden. Goed behandeld is ie wel wat waard,ik kan het echter niet opbrengen,alles van mammoet is ver over zijn waarde geschat.De herkomst doet er ook wel wat toe,is het een Noordzee vondst,komt hij uit één of andere zandwinning of komt hij van uit de tuin(zie ander thema).
Moet hoognodig behandeld worden. Goed behandeld is ie wel wat waard,ik kan het echter niet opbrengen,alles van mammoet is ver over zijn waarde geschat.De herkomst doet er ook wel wat toe,is het een Noordzee vondst,komt hij uit één of andere zandwinning of komt hij van uit de tuin(zie ander thema).
Theo
deze foto's werden reeds gepost op27-6-2009,
ik ben benieuwd hoe de stukken er nu uitzien
groetjes
ik ben benieuwd hoe de stukken er nu uitzien
groetjes
philippe
ingenieur in de cephalopode huisvesting
ingenieur in de cephalopode huisvesting