Knokke-Heist : 3 x Trivia ,?
Antw: Antw: Knokke-Heist : 3 x Trivia ,?
strandjutters schreef:
Hallo Brammiej,ik heb een verrassing voor je ,omdat je vader bent geworden.Ik ben nammelijk vanmiddag tussen soep en pattaten,naar het strand geweest ik heb er 4 emmers mee van het zelfde plaatsje van zondag.Ik ga ze nu nummeren van 1 tot 4 ,je mag kiezen welke ik doe ,en de inhoud is voor jou,Ik stuur ze van deze week nog op(als er inzitten natuurlijk).Doe maar een gok van 1 tot 4 GR(ik heb er nu 26 in nummer 2 van zondag)
hallo Strandjutters,
deze topic zal de best bekeken topic van dit jaar gaan worden,wat een passie,top jongen,ga zo door.
Mooi gebaar naar Brammiej.
gr Pangeaman
ps. ik ben al jarig geweest op 11-11, maar kan ik voortaan ook een emmer haaientanden voor mijn verjaardag reserveren?![]()
[Bewerkt door Pangeaman op 14-12-2011 om 14:58 NL]
Pangeaman - Niemand is slim genoeg om
zijn eigen domheid te bevatten.
zijn eigen domheid te bevatten.
Antw: Knokke-Heist : 3 x Trivia ,?
(Praten over Trivia's is dan ook veel interressanter dan haaientanden
)
Ik zal ook tussen het verschonen van luiertjes zo veel mogelijk mijn best doen om te determineren wat er in nmr 4 zit, zodat Pascal hier ook weer de vruchten van kan gaan plukken!
Groetjes Bram

Ik zal ook tussen het verschonen van luiertjes zo veel mogelijk mijn best doen om te determineren wat er in nmr 4 zit, zodat Pascal hier ook weer de vruchten van kan gaan plukken!
Groetjes Bram
- strandjutters
- Been thanked: 3 times
Hallo Brammiej,net thuis van het werk,ik begin er metéén aan.Je weet toch dat nr 4 mijn laatste emmer was Hé.GR
strandjutters
- strandjutters

Hallo Brammiej,dit is hem,de 4 staat wel schuin want de emmer stond op de grond toon ik het er op schreef.GR(Ik vind het zelf ook wel spannend,)
strandjutters
Hoi,
Ik zag op een foto ook ronde gaatjes. Deze komen door roofslakken, zeesterren en egels. Trivia's eten zakpijpen en een enkele soort graast koralen af met roodalgen.
Ik duim op een heeeeel kleintje
Gr Bram
Ik zag op een foto ook ronde gaatjes. Deze komen door roofslakken, zeesterren en egels. Trivia's eten zakpijpen en een enkele soort graast koralen af met roodalgen.
Ik duim op een heeeeel kleintje

Gr Bram
- strandjutters

Hallo,in het eerste bakje zaten er 3 niet zo goed maar het kan beteren,er zitten 7 bakjes in een emmer.Die ik dan per soeplepel op een wit bord leg ,en zo haal ik alles wat bruikbaar is er uit.GR
strandjutters
- strandjutters
- strandjutters

Hallo ,bakje 3. 2 stuks.Een mooi gemiddelde van twee vind ik mooi,dit betekend 14 in een emmer en dat is goed.Er zitten er niet altijd 33 in Hé.(Nr 5 lijk mij wel een beetje Pathologisch)
[Bewerkt door strandjutters op 14-12-2011 om 20:14 NL]
[Bewerkt door strandjutters op 15-12-2011 om 00:13 NL]
strandjutters
Heey!
Ben al blij met 1
33 kan nog steeds heh....gemiddelde van 5 kan nog
nmr 5 lijkt afgesleten, heb je een foto van de zijkant?
Succes verder, groetjes Bram
Ben al blij met 1

33 kan nog steeds heh....gemiddelde van 5 kan nog

nmr 5 lijkt afgesleten, heb je een foto van de zijkant?
Succes verder, groetjes Bram
- strandjutters

Hallo,bakje 4 volgt de regel,3 stuks.Brammiej ik maak nu foto's van de zijkant.GR
[Bewerkt door strandjutters op 14-12-2011 om 21:08 NL]
strandjutters