10 Kg haaietanden uit Marokko

Alle algemene onderwerpen over fossielen die niet in de andere onderdelen thuishoren.
Pedro
10 Kg haaietanden uit Marokko

Bericht door Pedro » 20 sep 2005, 20:28

Hallo Jeroen, Martijn, Paul en Maarten,

wij hebben dus met z\'n vijven interesse in 10 kg haaietanden. Ik ga er nu vanuit dat jullie ook allemaal meedoen. De kosten zijn $125,- voor de tanden en $ 45,- voor het verzenden. Totaal dus $ 175,- gedeeld door 5 dus: $ 35,- de man. Ik weet niet hoeveel de koers is en dat nu dus in Euro\'s is, maar dat kan ieder voor zich wel berekenen. Als jullie mij een mailtje sturen met jullie gegevens, dan neem ik buiten deze lijst contact op over het versturen van de tanden aan jullie, of het eventueel afhalen en de betaling aan mij.

Marokko is en blijft hopelijk een fantastisch land. Ook al komen via Amerika naar ons toe.

Pedro Janssen
Venray

Maarten
Antw: 10 Kg haaietanden uit Marokko

Bericht door Maarten » 20 sep 2005, 22:06

pedro schreef:
Hallo Jeroen, Martijn, Paul en Maarten,

wij hebben dus met z\'n vijven interesse in 10 kg haaietanden. Ik ga er nu vanuit dat jullie ook allemaal meedoen. De kosten zijn $125,- voor de tanden en $ 45,- voor het verzenden. Totaal dus $ 175,- gedeeld door 5 dus: $ 35,- de man. Ik weet niet hoeveel de koers is en dat nu dus in Euro\'s is, maar dat kan ieder voor zich wel berekenen. Als jullie mij een mailtje sturen met jullie gegevens, dan neem ik buiten deze lijst contact op over het versturen van de tanden aan jullie, of het eventueel afhalen en de betaling aan mij.

Marokko is en blijft hopelijk een fantastisch land. Ook al komen via Amerika naar ons toe.
Ik heb gereageerd, ik heb er nu al zin an!

Hoop dat er allerlei rommel als wervels, croctandjes etc. tussen zit!!!!

God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!

Supergraver

Bericht door Supergraver » 20 sep 2005, 22:15

Pedro,

Ik heb je al een mailtje gestuurd.

Gr

Martijn

De DinoDolsjes
Been thanked: 2 times

Bericht door De DinoDolsjes » 20 sep 2005, 22:38

Mailtje is verzonden.

Mvg,
Paul

P.S.: Vol verwachting klopt ons hart.....(wie de mosatand krijgt en wie de gard) :)

If it doesn't kill you, it makes you
stronger.........and wiser

Maarten
Antw: Antw: 10 Kg haaietanden uit Marokko

Bericht door Maarten » 20 sep 2005, 22:43

De DinoDolsjes schreef:
Mailtje is verzonden.

Mvg,
Paul

P.S.: Vol verwachting klopt ons hart.....(wie de mosatand krijgt en wie de gard) :)
Paul, kan ik dan een mosatand van twee kilo krijgen??? Twee van 1 kilo is ook goed....

Hoef ik verder niets....

God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!

Pedro

Bericht door Pedro » 22 sep 2005, 15:01

Hallo Allemaal,

ik heb de tanden besteld en de bevestiging gekregen. Ik heb inmiddels ook via PayPal betaald, dus niets staat meer in de weg om de tanden binnenkort thuis te krijgen. Ik hoop wel dat binnenkort niet te lang gaat duren. Met bestellingen via Amazon met de United States Parcel Post Economy zijn de boeken meestal tussen de drie en ze weken onderweg. Ik ga er vanuit dat dit ongeveer net zo lang is. In het eerste mailtje van dit heb ik een fout gemaakt met het optellen van de bedragen. $125 + $45 = $170 en niet $175 zoals ik schreef. De bestelling nu kost $173(de post is $3 duurder). Via mijn creditkaart wordt 145,15 euro afgeschreven. Jullie krijgen vanavond een bericht met hoeveel we dat delen en naar welke rekening het geld overgemaakt kan worden.

Groeten

Pedro Janssen
Venray

Maarten
Antw: Antw: 10 Kg haaietanden uit Marokko

Bericht door Maarten » 22 sep 2005, 15:05

pedro schreef:
Hallo Allemaal,

ik heb de tanden besteld en de bevestiging gekregen. Ik heb inmiddels ook via PayPal betaald, dus niets staat meer in de weg om de tanden binnenkort thuis te krijgen. Ik hoop wel dat binnenkort niet te lang gaat duren. Met bestellingen via Amazon met de United States Parcel Post Economy zijn de boeken meestal tussen de drie en ze weken onderweg. Ik ga er vanuit dat dit ongeveer net zo lang is. In het eerste mailtje van dit heb ik een fout gemaakt met het optellen van de bedragen. $125 + $45 = $170 en niet $175 zoals ik schreef. De bestelling nu kost $173(de post is $3 duurder). Via mijn creditkaart wordt 145,15 euro afgeschreven. Jullie krijgen vanavond een bericht met hoeveel we dat delen en naar welke rekening het geld overgemaakt kan worden.

Groeten
Fijn, bedankt voor de moeite!! Ik wacht je mailtje af!

Supergraver

Bericht door Supergraver » 22 sep 2005, 16:08

Ik idem!

Gr
Martijn

Martijn

Bericht door Martijn » 22 sep 2005, 20:34

En dan met z\'n allen nog de inklaringskosten / BTW / douanerechten /etc betalen.

Met een beetje geluk zal het niet zo\'n vaart lopen maar met 10KG heb je grote kans.

De DinoDolsjes
Been thanked: 2 times

Bericht door De DinoDolsjes » 22 sep 2005, 21:06

Thanks Pedro!

If it doesn't kill you, it makes you
stronger.........and wiser

Gesloten