soapserie

Voor alle berichten die niet in de andere forumdelen thuishoren. Deze berichten worden na verloop van tijd gewist.
strandjutters
Been thanked: 3 times
Re: soapserie

Bericht door strandjutters » 24 dec 2011, 00:35

Hallo Stijnboy,de Trivia's die ik vind zijn zeker niet allemaal recent,dit zou wereldnieuws zijn als je in Knokke zwarte recente Trivia's zou tegenkomen en ook de andere kleuren.Wat ik wel weet is dat alleen Trivia Coccinelloides gevonden werd in de Zanden van Oorderen,de andere soorten komen uit de Kattendijk formatie,Vrasenedok,vandaan.GR Pascal(R.Marquet)

[Bewerkt door strandjutters op 24-12-2011 om 00:37 NL]

strandjutters

Gerrit-Jan
Contacteer:

Bericht door Gerrit-Jan » 24 dec 2011, 15:16

Afbeelding
Elbert schreef:
Jonge, jonge, wat zijn we weer...als er mensen uit hun bolletje gaan van fossielen die ze leuk vinden, laaat ze dan!
Als het topic je niet aanstaat, klik je verder.

Iemand voor een rondje: "wat is je favoriete coproliet?"

Enne...allemaal heel prettige feestdagen en een coprolietrijk 2012 gewenst!

groeten, Bert

Lol,

mijn favoriete coproliet is de koevlaai, een perfect stookmiddel. Hier een foto van een lading die ik van de zomer uit Belgie heb gehaald (poeh poeh wat een lange rit).

Oei, ik bedenk me net, koeienvlaai is geen fossiel.., maar gauw naar off-topic dan (excuses).

Fijne feestdagen Elbert :D

[Bewerkt door Gerrit-Jan op 24-12-2011 om 15:17 NL]

Niets is leuker dan fossielen zoeken met vrienden :)

jordyvanderbeek
Contacteer:

Bericht door jordyvanderbeek » 24 dec 2011, 19:29

Haha, wat zijn ze hier op het forum toch een stelletje droogkloten zeg.

Als ik dit niet lees kan ik mijn lach echt niet in houden. Ik ben vooral fan van de ongenuanceerde berichten van SJAAK (ga zo door: "liever een ribbel zonder trivia" :D)

Ik vind het niet erg hoor die Trivia topic ik lees hem aandachtig mee naar de uitkomsten (maar vooral omdat ik schelpen fanaat ben). Voor de mensen die ze niet leuk vinden: Niet aanklikken :P.

Voor de mensen die het wel leuk vinden eindig je berichen met #steun-aan-de-Trivia (mensen dit is een geintje).

Gr, Jordy

PS, er wordt soms erg weinig gepost: gister avond was er in de laaste 24 uur maar 11 berichten gepost, vroeger waren het er echt veel meer.

Please take a look at my website: http://jordyvanderbeek.wordpress.com/ and follow me on twitter: https://twitter.com/Scaphopod_Jordy

Brammiej

Bericht door Brammiej » 24 dec 2011, 22:36

Misschien is met uitgepraat over haaientanden?

Johwi
Contacteer:

Bericht door Johwi » 27 dec 2011, 00:13

Zeg heren en kleuters, ik heb op het topic trivia een Franse gezet, dacht dat er wel op werd gereageerd van: die wil ik wel hebben, maarja te laat hij is al verdwenen nu in de prullebak,helaas.
Wou ik even laten weten.
Tja........

Groeten J&I.

SeeYou!

Basil

Bericht door Basil » 27 dec 2011, 18:42

ZONDE !!

We don't know what we don't know

strandjutters
Been thanked: 3 times

Bericht door strandjutters » 02 jan 2012, 23:58

Hallo Johwi,het Triviatje dat je in Frankrijk heb gevonden, is volgens mij een Trivia Monacha,en Johwi, stel je voor dat ik deze ,ook zou willen hebben.GR en mooie vondst.

[Bewerkt door strandjutters op 02-01-2012 om 23:59 NL]

[Bewerkt door strandjutters op 02-01-2012 om 00:01 NL]

strandjutters

Plaats reactie