Wat was/is het nut / de reden om fossiel.net te hacken?
Antw: Wat was/is het nut / de reden om fossiel.net te hacken?
hallo,
we hebben er weer eentje in mijn hotmail mailbox.
nu geen visa maar,
WINDOWS LIVE EMAIL ACCOUNT RESET 2012 !!!‏‏‏
ik plak even de tekst bij zoals ie bij mij erbij staat.
kunnen anderen er rekening mee houden.
Dear Account User
Thank you for being one of our valued users of Windows Live M-s-n Account. We hope you are enjoying it and having fun using Windows Live Hot-mail & other Windows Live services. We are constantly working to improve the service to you.
Please be informed that due to the recent upgraded of the service, we would be closing both all unused and anonymous registered accounts. You are receiving this email because your account is among those to be deleted, and your verification would be needed, to enabled you to continue the activities of your account. Verify it by clicking on the reply button in order to reply back to this message and fill out the information required below:
* Username : ………………………..
* Password: ………………………….
* Date of Birth: ………………………
* Country Or Territory: ……………
DUS MENSEN, HOU ER REKENING MEE DAT JE NOOIT IETS INVULT.
GR.
[Bewerkt door Pangeaman op 07-01-2012 om 21:08 NL]
we hebben er weer eentje in mijn hotmail mailbox.
nu geen visa maar,
WINDOWS LIVE EMAIL ACCOUNT RESET 2012 !!!‏‏‏
ik plak even de tekst bij zoals ie bij mij erbij staat.
kunnen anderen er rekening mee houden.
Dear Account User
Thank you for being one of our valued users of Windows Live M-s-n Account. We hope you are enjoying it and having fun using Windows Live Hot-mail & other Windows Live services. We are constantly working to improve the service to you.
Please be informed that due to the recent upgraded of the service, we would be closing both all unused and anonymous registered accounts. You are receiving this email because your account is among those to be deleted, and your verification would be needed, to enabled you to continue the activities of your account. Verify it by clicking on the reply button in order to reply back to this message and fill out the information required below:
* Username : ………………………..
* Password: ………………………….
* Date of Birth: ………………………
* Country Or Territory: ……………
DUS MENSEN, HOU ER REKENING MEE DAT JE NOOIT IETS INVULT.
GR.
[Bewerkt door Pangeaman op 07-01-2012 om 21:08 NL]
Pangeaman - Niemand is slim genoeg om
zijn eigen domheid te bevatten.
Met het openen van dat bericht kun je al een worm op je pc geinstalleerd hebben. Deze gaat ongemerkt na of je pc banking gebruikt en schrijft geniepig geld over. Vorig jaar, 2011, 11 miljoen Euro in Nederland.
Zal maar niet uitweiden wat men kan uitrichten met een ip adres, een emailaccount en wat identiteitsgegevens...
Zal maar niet uitweiden wat men kan uitrichten met een ip adres, een emailaccount en wat identiteitsgegevens...
- sjaak
- Has thanked: 373 times
- Been thanked: 363 times
- Contacteer:
toch doen ze hun best voor ons, want in mijn spambox zat een berichtje van "mr mahmood" 

Groet,
Niels
Niels
Antw: Antw: Wat was/is het nut / de reden om fossiel.net te hacken?
He hallo Plikona,plikona schreef:
Met het openen van dat bericht kun je al een worm op je pc geinstalleerd hebben. Deze gaat ongemerkt na of je pc banking gebruikt en schrijft geniepig geld over. Vorig jaar, 2011, 11 miljoen Euro in Nederland.
ja ik weet het , hou er voortaan nog meer rekening mee.
goede opmerking ,
Gr.
ps Pliek jij ook nog de beste wensen .
Pangeaman - Niemand is slim genoeg om
Hallo Allemaal,
Ik ben er nog een van de oude stempel,
Dus van dit soort dingen heb ik helemaal geen last.
Mocht ik e.mails krijgen in onbegrijpelijk engels of met een hoop van die tekentjes, dan verwijder ik ze ongeopend.
En internet bankieren doe ik ook niet want daar heb ik geen grip op.
En zolang dat dit soort dingen gebeurt op de komputer zal ik daar ook niet aan beginnen.
Ik graaf liever een grote kuil met daarin ergens wat basisgrint.
Groeten Hans
Ik ben er nog een van de oude stempel,
Dus van dit soort dingen heb ik helemaal geen last.
Mocht ik e.mails krijgen in onbegrijpelijk engels of met een hoop van die tekentjes, dan verwijder ik ze ongeopend.
En internet bankieren doe ik ook niet want daar heb ik geen grip op.
En zolang dat dit soort dingen gebeurt op de komputer zal ik daar ook niet aan beginnen.
Ik graaf liever een grote kuil met daarin ergens wat basisgrint.
Groeten Hans
Hans
De Visa emails heb ik de laatste paar dagen ook ontvangen, mensen let hierbij op de daadwerkelijke afzender.
Bij mij waren het 2 vreemde email adressen:
-info@southafricanfoods.co.uk
-service@servnet.com
Zulke adressen zijn nooit afkomstig van Visa!
Tevens heb ik de valse email over de RESET van je hotmail account in 2012 ook ontvangen, dit is de afzender:
-monasueray@msn.com
Deze post is voor de liefhebber die wellicht met deze heren eens van gedachten wil wisselen
.
Ik neem aan dat deze afzenders geen bezwaar hebben op het openbaar maken van hun gegevens.
Tevens viel het mij op dat verschillende personen het woord "megalodon" als wachtwoord hadden, ligt wel erg voor de hand mensen, zet er dan desnoods een paar cijfers achter of evt een #. Dit maakt het al 10x moeilijker voor iemand die een ww wil achterhalen.
Just to let you know...
Groeten Ferry
Bij mij waren het 2 vreemde email adressen:
-info@southafricanfoods.co.uk
-service@servnet.com
Zulke adressen zijn nooit afkomstig van Visa!
Tevens heb ik de valse email over de RESET van je hotmail account in 2012 ook ontvangen, dit is de afzender:
-monasueray@msn.com
Deze post is voor de liefhebber die wellicht met deze heren eens van gedachten wil wisselen

Ik neem aan dat deze afzenders geen bezwaar hebben op het openbaar maken van hun gegevens.
Tevens viel het mij op dat verschillende personen het woord "megalodon" als wachtwoord hadden, ligt wel erg voor de hand mensen, zet er dan desnoods een paar cijfers achter of evt een #. Dit maakt het al 10x moeilijker voor iemand die een ww wil achterhalen.
Just to let you know...
Groeten Ferry
Verzamelaar van fossiele haaientanden van wereldwijde locaties,voornamelijk Plioceen t/m Eoceen.
Ik sta altijd open voor een leuke haaientanden ruil.
Ik sta altijd open voor een leuke haaientanden ruil.
- jordyvanderbeek
- Contacteer:
weten wat jij doet op jouw computer!!!
Please take a look at my website: http://jordyvanderbeek.wordpress.com/ and follow me on twitter: https://twitter.com/Scaphopod_Jordy
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Dat klopt niet helemaal.
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
dag iedereen,
wil toch ook even vertellen dat het niet voldoende is om dergelijke berichten die in de inbox of de map ongewenste berichten, terechtkomen te deleten. Uit voorzorg verwijder ik deze onmiddelijk uit de map verwijderde items.
Een vraagje voor de lol: wat als er toch gereageerd wordt op deze mails maar dan met fictieve gegevens? Zodat hun server doordraait of overbelast wordt?
wil toch ook even vertellen dat het niet voldoende is om dergelijke berichten die in de inbox of de map ongewenste berichten, terechtkomen te deleten. Uit voorzorg verwijder ik deze onmiddelijk uit de map verwijderde items.
Een vraagje voor de lol: wat als er toch gereageerd wordt op deze mails maar dan met fictieve gegevens? Zodat hun server doordraait of overbelast wordt?