wie is je favoriete beroepspaleontoloog
Antw: wie is je favoriete beroepspaleontoloog
Mijn favoriete echte paleontoloog is anne schulp. Zijn kennis op gebied van preparatie en limburg is toch groot.
Sinds ik "de fossielen ontdekgids" van Herman Zevenberg las, ben ik toch onder de indruk van hem. Zijn boek heb ik wel #) keer gelezen in het ziekenhuis.
Ook ben ik blij met alle hulp van Bram, zonder zijn hulp was ik nu een mammoetwervel armer
Sinds ik "de fossielen ontdekgids" van Herman Zevenberg las, ben ik toch onder de indruk van hem. Zijn boek heb ik wel #) keer gelezen in het ziekenhuis.
Ook ben ik blij met alle hulp van Bram, zonder zijn hulp was ik nu een mammoetwervel armer

- Kelt
Antw: Antw: wie is je favoriete beroepspaleontoloog
Ik had hem al live gezien bij O'hanlons helden, was een hele leuke documentaire. Moest toch wel lachen om de naam "Lepturus cope-ANUS".Smaug schreef: Cope en Marsh, verder ga ik met Stijn mee... Er is trouwens een leuke documentaire geweest over Cope en Marsh en the bonewarsop de VPRO. Je kunthem vindendoor de http://programma.vpro.nl/ohanlonshelden ... orlog.html te volgen. Veel plezier!
[Bewerkt door kelt op 11-01-2012 om 20:56 NL]
- Kelt
- strandjutters
- Been thanked: 3 times
Antw: wie is je favoriete beroepspaleontoloog
Hallo,ik vind de mensen van het forum de beste Paleontologen,dank zij hun heb ik al zoveel geleerd,je kent hier vanalles iets.GR(Ja ,ik ken geen Paleotologen,en zij waarschijnlijk mij ook niet)
[Bewerkt door strandjutters op 11-01-2012 om 21:39 NL]
[Bewerkt door strandjutters op 11-01-2012 om 21:39 NL]
strandjutters