Knokke:De wereld is om zeep!
- strandjutters
- Been thanked: 3 times
Knokke:De wereld is om zeep!
Hallo iedereen,het is putje winter en er kroop gisteren een zwarte rups over mijn terras.GR
strandjutters
Re: Knokke:De wereld is om zeep!
Strandjutters,strandjutters schreef:
Hallo iedereen,het is putje winter en er kroop gisteren een zwarte rups over mijn terras.GR
Waarschijnlijk ergens uit zijn winterslaap gehaald met de kuis?
Duys
Nee hoor; de natuur is gek geworden; zag van de week in Zws. Vlaanderen een pad de weg oversteken, kon um maar net ontwijken...
groeten, Bert
groeten, Bert
Elbert
Ik zag een week of wat geleden een egeltje naast het fietspad lopen. Ik ben maar even gestopt en heb gekeken of het beestje ging oversteken, of weer het struikgewas in ging. Gelukkig koos hij het laatste. Ik was wel verbaasd dat hij al zo vroeg weer aan de wandel was (of nog helemaal niet in winterslaap is geweest?)!
Groeten,
Bram
Groeten,
Bram
Hoi,
Op weg naar mijn werk fiets ik door een stukje bos. Ik zie geregeld egeltjes lopen daar. Ik denk dat ze nog niet in winterslaap zijn, aangezien het nu meer vriest zal dit vast gaan gebeuren.
Padden steken meestal de eerste week van maart de wegen over(ik help deze o zo leuke dieren vaak mee) Ze gaan in oktober het bos in, misschien was deze al ontwaakt?
Je ziet dat de zomer, herfst en winter een stukje zijn opgeschoven. Dit is toeval denk ik, we moeten even afwachten wat aankomende jaren zullen doen, voordat we iets kunnen zeggen.
Groet, Bram
Op weg naar mijn werk fiets ik door een stukje bos. Ik zie geregeld egeltjes lopen daar. Ik denk dat ze nog niet in winterslaap zijn, aangezien het nu meer vriest zal dit vast gaan gebeuren.
Padden steken meestal de eerste week van maart de wegen over(ik help deze o zo leuke dieren vaak mee) Ze gaan in oktober het bos in, misschien was deze al ontwaakt?
Je ziet dat de zomer, herfst en winter een stukje zijn opgeschoven. Dit is toeval denk ik, we moeten even afwachten wat aankomende jaren zullen doen, voordat we iets kunnen zeggen.
Groet, Bram
Zag een tijdje terug een fuut broeden!!!!
De natuur is inderdaad erg in de war.
groetjes mendel
[Bewerkt door mendel op 18-01-2012 om 16:34 NL]
De natuur is inderdaad erg in de war.
groetjes mendel
[Bewerkt door mendel op 18-01-2012 om 16:34 NL]
Facta non verba- Geen woorden maar daden
- jordyvanderbeek
- Contacteer:
gewoon wakker geworden omdat het zo goed als niet vriest of heeft gevroren. Een beetje van slag maar niet buitengewoon. Dit is vaker in de geschiedenis voor gekomen.
Gr, Jordy
Gr, Jordy
Please take a look at my website: http://jordyvanderbeek.wordpress.com/ and follow me on twitter: https://twitter.com/Scaphopod_Jordy
-
Ik had in 2010 in december een hen met kuikens lopen ...
[Bewerkt door SDreptiles op 07-03-2012 om 18:43 NL]
[Bewerkt door SDreptiles op 07-03-2012 om 18:43 NL]