verassing
- Ahuijsmans
- Been thanked: 1 time
Antw: verassing
Ik zou als titel denken aan "Wat is je mooiste cq. eerste fossiel" ? Ligt vrij voor de hand mijns inziens.
Maar goed, mijn eerste fossiel waren denk ik een paar haaientanden van een beurs gekregen van mijn vader toen ik 6 was ofzo, ben nu 32 dus dat is al lang geleden. Komen denk ik uit Cadzand, helemaal verrold en zwart, ziet er niet uit
Mijn mooiste fossiel is toch wel een gedeeltelijk skelet van Anarosaurus Heterodontus uit Winterswijk maar mijn recente Eutrephoceras depressus (38cm!)uit een krijtgroeve
scoort ook hoog!
Maar goed, mijn eerste fossiel waren denk ik een paar haaientanden van een beurs gekregen van mijn vader toen ik 6 was ofzo, ben nu 32 dus dat is al lang geleden. Komen denk ik uit Cadzand, helemaal verrold en zwart, ziet er niet uit

Mijn mooiste fossiel is toch wel een gedeeltelijk skelet van Anarosaurus Heterodontus uit Winterswijk maar mijn recente Eutrephoceras depressus (38cm!)uit een krijtgroeve

Quidquid latine dictum sit, altum videtur :D
al bedankt voor de antwoorden maar wat is je eerste vonst
[Bewerkt door lars123 op 24-01-2012 om 17:27 NL]
[Bewerkt door lars123 op 24-01-2012 om 17:27 NL]
wie zoekt die vindt wie niet ziet die is blind
Hallo Lars !!
Mijn eerste en grote verrassing was een mooie paardenkies.
Na deze vondst wilde ik meer weten over de soorten dieren in hun toenmalige leefomgeving. Erg boeiend en leerzaam !!
Groet van Paul.
We don't know what we don't know
-
Antw: Antw: verassing
ahuijsmans schreef:
Ik zou als titel denken aan "Wat is je mooiste cq. eerste fossiel" ? Ligt vrij voor de hand mijns inziens.
Mijn mooiste fossiel is toch wel een gedeeltelijk skelet van Anarosaurus Heterodontus uit Winterswijk maar mijn recente Eutrephoceras depressus (38cm!)uit een krijtgroevescoort ook hoog
Een inktvishuisje kan toch nooit tippen aan een skelet !!!!!
[Bewerkt door cyamodusje op 24-01-2012 om 22:43 NL]
[Bewerkt door cyamodusje op 24-01-2012 om 22:44 NL]
bonecolector
- Ahuijsmans
- Been thanked: 1 time
hahaha uhh nee als je het zo zegt niet,
ging me ook meer om mooiste vondsten uit verschillende groeves...

Quidquid latine dictum sit, altum videtur :D