opleiding
opleiding
Hoi allemaal,
Ik wil graag de opleiding paleontologie volgen. Heb al beetje gezocht op internet maar kan alleen zulke opleidingen vinden bij universiteiten. Ik heb Havo gedaan dus een hbo zal het moeten worden. Heeft iemand een idee waar er hbo paleontologie wordt gegeven?
mvg Chris
Ik wil graag de opleiding paleontologie volgen. Heb al beetje gezocht op internet maar kan alleen zulke opleidingen vinden bij universiteiten. Ik heb Havo gedaan dus een hbo zal het moeten worden. Heeft iemand een idee waar er hbo paleontologie wordt gegeven?
mvg Chris
Antw: opleiding
He Chris,
Bestaat volgens mij niet. Als je graag paleontologie wil gaan studeren kan je misschien het beste toch nog naar het VWO gaan.
Let op dat je dan wel het juiste vakkenpakket kiest.
Bestaat volgens mij niet. Als je graag paleontologie wil gaan studeren kan je misschien het beste toch nog naar het VWO gaan.
Let op dat je dan wel het juiste vakkenpakket kiest.
Whatever you can do, or dream you can, begin it. In boldness lies genius, power and magic.
Goethe
Goethe
Betaalde banen als paleontoloog zijn er (zeker in Nederland) helaas ook niet zo veel...
Klopt, maar je hebt er maar 1 nodig.
@Chris,
Als je het graag wil..... dan hoeft het VWO geen drempel te zijn
@Chris,
Als je het graag wil..... dan hoeft het VWO geen drempel te zijn
Whatever you can do, or dream you can, begin it. In boldness lies genius, power and magic.
Goethe
Goethe
Ja de meeste Paleontologen werken bij naturalis in Leiden maar die zullen er ook wel genoeg hebben haha
Maar je kan op meer plekken terecht in de wereld 

Goethe
Goethe