ICHTHYOSAURUS wervels in Troc te Herent: echt of niet?
-
ICHTHYOSAURUS wervels in Troc te Herent: echt of niet?

Beste,
Ik heb in Troc te Herent een plaat met, denk ik, ichthyosaurus wervels gezien. Ik heb er een optie op genomen en zou hem dan ook graag kopen voor de spotprijs van 245 euro. Echter twijfel ik over de echtheid, vooral omdat deze van China komt. De kleisteen is echt en bevat aan de achterkant amonieten (dactyloceras?) en zal waarschijnlijk van het Jura zijn.
Woont er iemand in de buurt van Herent die er naar kan kijken om de echtheid te achterhalen.
Zie ook link http://www.troc.com/nl/pid36-prid424111 ... atief.html
Graag mij bellen op 0479984934.
groeten
stijn
Uitgekristalliseerde fossielen zijn top! Een mooie combinatie van fossielen en mineralen.
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Antw: ICHTHYOSAURUS wervels in Troc te Herent: echt of niet?
Dag Stijn,
Op basis van de foto's kan ik geen uitsluitsel geven. Toevallig woon ik zéér dicht bij Herent. Mail me maar.
Op basis van de foto's kan ik geen uitsluitsel geven. Toevallig woon ik zéér dicht bij Herent. Mail me maar.
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
-
Via deze weg bedank ik Frederik nogmaals voor zijn expertise bij het nazicht van dit stuk. Ik ben een gelukkige bezitter 

Uitgekristalliseerde fossielen zijn top! Een mooie combinatie van fossielen en mineralen.
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Een zeer gelukkige bezitter, kan ik me voorstellen. De kwaliteit van het stuk is echt prima.
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)