pdf haaientanden cadzand ?
-
- Contacteer:
pdf haaientanden cadzand ?
hallo allemaal,
is er mischien iemand die een pdf heeft van een boek of zo iets over haaientanden van cadzand.
alvast bedankt !
is er mischien iemand die een pdf heeft van een boek of zo iets over haaientanden van cadzand.
alvast bedankt !
GR. pim
- Xenina
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 12 times
Antw: pdf haaientanden cadzand ?
Hoi Pim,
ik weet niets van een PDF over haaientanden van Cadzand. Maar er bestaat een boek met veel informatie en fotos van de locale haaientanden: 'Gids voor strandfossielen van Cadzand en Nieuwvliet-Bad', uitgegeven door de Nederlandse geologische Vereniging afdeling Amsterdam, ISBN 90-807642-1-3 NUGI 816 Aardwetenschappen. En het is nog verkrijgbar.
Groetjes, Xenina
ik weet niets van een PDF over haaientanden van Cadzand. Maar er bestaat een boek met veel informatie en fotos van de locale haaientanden: 'Gids voor strandfossielen van Cadzand en Nieuwvliet-Bad', uitgegeven door de Nederlandse geologische Vereniging afdeling Amsterdam, ISBN 90-807642-1-3 NUGI 816 Aardwetenschappen. En het is nog verkrijgbar.
Groetjes, Xenina
-
- Contacteer:
okee dankjewel ! daar ga ik eens naar kijken ! dankjewel ! GR
GR. pim
-
-
-
- Contacteer:
dit is heel aardig van je maar dit is niet wat ik zoek. ik zoek een pdf of boek over haaientanden uit cadzand. dus een boek met plaatje latijnse naam enz. maar bedankt hiervoor
GR. pim