CBN : 3x Trivia 25 02 2012 .
- strandjutters
- Been thanked: 3 times
CBN : 3x Trivia 25 02 2012 .

Hallo iedereen,toen ik vanmorgen in CBN aankwam,had ik waarschijnlijk de knop van gisteren nog niet omgedraaid,ik vond in het eerste half uur 3 Trivia's,wat ik daar anders nooit vind,ik vond het wel leuk omdat ik nu kan vergelijken,en van vergelijken gesproken,ik leg de Monacha tussen mijn 300 monacha's en je ziet hem zo liggen,deze was waarschijnlijk versdood,en zoals ik al dacht zijn de Knokse Trivia's Monacha fossiel of sub fossiel.Een verschil van 100 procent,je haalt er hem zo uit.De andere twee zal ik nog bekijken,al is de laatste heel interessant voor mij en mijn verzameling.Buiten het Triviatje van Johwi heb ik van CBN nog geen gezien,zijn er mensen in het bezit van Trivia's van deze plaats? GR Pascal
strandjutters
- strandjutters
Antw: CBN : 3x Trivia 25 02 2012 .
Hallo Nico,bedankt,het is wel vreemd als iets in een mens zijn geheugen zit,ik had nooit gedacht ze op die plaats(recht voor de trap,aan de laagwaterlijn op de cenomaan plaat)te vinden,maar het zit er in en je kijkt,ik zal dit nu vaker doen,mijn vrouw stond er ook verstelt van dat ik riep één Trivia.GR Pascal
strandjutters

Hallo Pascal,
Ik heb ook een Trivia gevonden in CBN (eerste foto).
Op de tweede en derde foto Trivia's van respectievelijk Nieuwvliet en de Kaloot.
Groetjes, Fabienne.
- strandjutters
Hallo Fabienne,leuk,die Franse in een Monacha recent,de rest van je vondsten zijn fossiel.mooi GR Pascal
strandjutters
Hoi Strandjuttes'
Ik zie dat je er nu ook heb gevonden.
Beste locatie is in CBN, nabij de waterlijn, in de putjes die bovenkomt bij eb, in of rondom de poeltjes van de kleiplaten.
Succes de volgende keer met die trivia's.
Groeten J&I.
Ik zie dat je er nu ook heb gevonden.
Beste locatie is in CBN, nabij de waterlijn, in de putjes die bovenkomt bij eb, in of rondom de poeltjes van de kleiplaten.
Succes de volgende keer met die trivia's.
Groeten J&I.
SeeYou!
- strandjutters
Hallo Jowhi,dank zei jou vondst ben ik ook gaan uitkijken daar,en met succes.Bedankt en tot ziens in CBN.GR Pascal(En ja Fabiene had er ook ééntje,waarvoor dank om het te laten zien)
[Bewerkt door strandjutters op 27-02-2012 om 01:59 NL]
[Bewerkt door strandjutters op 27-02-2012 om 01:59 NL]
strandjutters