Toon je mooiste groundshot!
Antw: Antw: Toon je mooiste groundshot!
dag Bram,Brammiej schreef:
Hoi,
@ Pascal, is de vindplaats dan Heist?Omdat jij ze steeds beschreef als :Knokke trivia..etc??
@ jeremy, wat bewonder je hieraan? Ik vind het niet meer dan normaal dat iemand zich gedraagt op het forum. Soms kan de discussie uit verband worden getrokken, of verkeerd beoordeeld, maar dat wil nog niet zeggen dat men onbeschoft hoeft te worden?
Groetjes Bram
dat klopt, en ik wil hiermee bepaalde uitlatingen niet goedpraten.
Ik vind wel dat indien iemand een fout maakt en zich daarvoor openlijk en in het openbaar voor verontschuldigd, dat dit mijn bewondering heeft. Je hebt daarvoor moed nodig.
We maken toch allemaal fouten?
groetjes
Jeremy
Antw: Toon je mooiste groundshot!
@jeremy, men mag fouten maken maar na herhaaldelijk erop te zijn gewezen nog steeds te doen is hardleers...? Ik lees nergens excuses/verontschuldigingen.
@ Frederik, Daarom de vraag is de vindplaats dan Heist? of Knokke-Heist?
Dat wil ik ook wel tegen komen Stijn...
lekker zonnetje of regen, dat maakt me niet uit
Moet eens kijken hoe ik degelijk foto's kan uploaden vanaf de phone. Daar staan mijn groundshots
lekker zonnetje of regen, dat maakt me niet uit
Moet eens kijken hoe ik degelijk foto's kan uploaden vanaf de phone. Daar staan mijn groundshots
oeps...

technisch gezien geen groundshots... eerder wallshots.
beide uit de omgeving Caen.
1 een bidsprinkhaan aan de Normadische kust, geen fossiel, maar de wand waarop dit bidje zat, zit stampvol met egels crinoiden brachiopoden en ander schelpgespuis
2 een ammonietje, een van velen die te vinden was in de muur van het vakantiehuisje. Deze mochten we niet meenemen, maar her en der verspreid over het "landgoed" lagen hoopjes puin afkomstig van verbouwingen aan hetzelfde huisje. Hierin mochten we wel rommelen.
Heb nog een paar leuke stukjes thuis met ettelijke ammonietjes en crinoiden stengels erin, maar het enige wat ik ervan weet is dat het huisje vooroorlogs is dus de fossielen hoogstwaarschijnlijk uit de omgeving caen zijn
oeps...
Hoi Ivok,
Volgens mij is je ammoniet geen ammoniet maar een spons en wel te weten een Coeloptychium. Ik kan het verkeerd hebben maar misschien kan Spongebob je hiermee helpen.
groetjes Robert en Mirjam
Volgens mij is je ammoniet geen ammoniet maar een spons en wel te weten een Coeloptychium. Ik kan het verkeerd hebben maar misschien kan Spongebob je hiermee helpen.
groetjes Robert en Mirjam
Groningse afdeling van de Brabantse Bende

Streng verboden te kappen, maar wel goed voor een foto. Dalle aux ammonite in Digne-les-Bains.
Groet Maestro
[Bewerkt door Maestro op 28-02-2012 om 21:56 NL]
- Spongebob
- Has thanked: 411 times
- Been thanked: 634 times
Ik denk dat jullie gelijk hebben Robert en Mirjam. Maar goed dat ik dat huisje niet gehuurd heb. Was er niets van over geblevenromi113 schreef:
Volgens mij is je ammoniet geen ammoniet maar een spons en wel te weten een Coeloptychium.

Time fades away (Neil Young)
zal die spons een opzoeken....
Maar is toch echt een ammoniet.
Heb hem in het echie kunnen bekijken en heb ook gevraagd of ik hem niet mee mocht nemen, aangezien ie al los zat.
Helaas
gevonden..... Zie zeer zeker de gelijkenis
ik zal eens door de vakantie foto's spitten of er een betere foto is ge,maakt.
[Bewerkt door ivok op 28-02-2012 om 23:47 NL]
Maar is toch echt een ammoniet.
Heb hem in het echie kunnen bekijken en heb ook gevraagd of ik hem niet mee mocht nemen, aangezien ie al los zat.
Helaas
gevonden..... Zie zeer zeker de gelijkenis
ik zal eens door de vakantie foto's spitten of er een betere foto is ge,maakt.
[Bewerkt door ivok op 28-02-2012 om 23:47 NL]
oeps...
Ik vergeet deze nl niet meer.
Was mijn eerste vondst. In Höver, er was toen meteen een gast die een foto heeft gemaakt van mij en het fossiel.
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij werd dit fossiel daar niet zo vaak gevonden.
Mirjam
Was mijn eerste vondst. In Höver, er was toen meteen een gast die een foto heeft gemaakt van mij en het fossiel.
Ik weet het niet zeker, maar volgens mij werd dit fossiel daar niet zo vaak gevonden.
Mirjam
Groningse afdeling van de Brabantse Bende
begin nu ook te twijfelen.
zaten zoveel ammo's in dat huisje, dit was toevallig eentje die ik ff op de foto heb gezet.
Ik heb nog een andere foto op mijn telefoon.
Een stuk slechter, maar bepaalde lijnen lopen idd minder symetrisch als ik in gedachte had en ben nog maar 50/50 zeker
had ik hem nu toch maar even eruit gewipt...
zaten zoveel ammo's in dat huisje, dit was toevallig eentje die ik ff op de foto heb gezet.
Ik heb nog een andere foto op mijn telefoon.
Een stuk slechter, maar bepaalde lijnen lopen idd minder symetrisch als ik in gedachte had en ben nog maar 50/50 zeker
had ik hem nu toch maar even eruit gewipt...
oeps...