Prognathdon curri te koop
Prognathdon curri te koop
Het betreft een kroon op matrix: 75 euro
Of een kroon + wortel: 100 euro
P. curri is een zeldzame soort,Ben Guerrir,Oulad Abdoun Basin, Marokko
God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!
-
Antw: Prognathdon curri te koop
Bovenste voor mij he 
[Bewerkt door SDreptiles op 28-02-2012 om 15:27 NL]

Antw: Antw: Prognathdon curri te koop
SDreptiles schreef:
Bovenste voor mij he
Ja, afgesproken inclusief P. giganteus.
Maarten
God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!
is dit BTW inbegrepen of gaat het hier over zwartwerk?plikona schreef:
Biedingen vanaf 25,- euro op mijn mailadres om de juiste naam te weten te komen. Ja, gratis determinaties behoren nu ook tot het verleden, want het financiele plaatje moet ook kloppen natuurlijk...
het begint hier inderdaad op een veilingshuis te lijken
groetjes
philippe
ingenieur in de cephalopode huisvesting
ingenieur in de cephalopode huisvesting
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
In principe moet het kunnen dat forumleden eventuele bedenkingen bij de prijs, determinatie of authenticiteit van het fossiel formuleren. Immers, dit werkt een beetje als een controlesysteem en maakt de kans op goede transacties groter.
Echter, probeer het zakelijk, to the point en vooral hoffelijk te houden.
Om filosofische, principiële of emotionele beschouwingen te ventileren kan je een nieuw topic opstarten.
Echter, probeer het zakelijk, to the point en vooral hoffelijk te houden.
Om filosofische, principiële of emotionele beschouwingen te ventileren kan je een nieuw topic opstarten.
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
Dit is geen P.curri noch een P. giganteus (nomen dubium) Waarop is dit gebaseerd?plikona schreef:
Blijkbaar is dit dus een veilingsite. Dit is geen P.curri noch een P. giganteus (nomen dubium) Waarop is dit gebaseerd?
Biedingen vanaf 25,- euro op mijn mailadres om de juiste naam te weten te komen. Ja, gratis determinaties behoren nu ook tot het verleden, want het financiele plaatje moet ook kloppen natuurlijk...
Jongen:
Stel je zelf de vraag: ben ik een academicus (dus niet heb ik een bul)?
Lees daarna je opmerking zorgvuldig, er is maar een antwoord mogelijk: nee, ik ben geen academicus.
Als je dit niet snapt wil ik het goedbedoeld op de mail uitleggen.
Met zeer vriendelijke groet,
Maarten
- Frederik
- Administrator
- Contacteer:
Duidelijk en to the point. Gelukkig ben jij er nog om iedereen dat, niet zonder het nodige gevoel voor dramatiek, diets te maken 

something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
- Frederik
- Administrator
- Contacteer:
Trouwens, ik sta werkelijk versteld van het gebrek aan visie in bovenstaande opmerking. Fossiel.net is bij mijn weten één van de weinige platforms waar transacties mogelijk zijn en (a) professionele verkopers met redelijk succes geweerd worden, en (b) een hele schare forumleden de mogelijkheid krijgen om hun bedenkingen bij aanbiedingen te formuleren (= koopadvies). Mede daardoor zie je hier bijvoorbeeld geen valse fossielen passeren, en gaat hier een vlaggetje op rond hoge prijzen en foute determinaties. Je wordt in ieder geval niet tegengehouden om je mening te geven.plikona schreef:
Er wordt een veel te duur object aangeboden onder een valse naam uit commercieel oogpunt om vooral jeugdige kopers, die niet beter weten, aan te zetten tot kopen. Dat F.net zich daartoe wil lenen is hun zaak,
Zowat alle mainstream alternatieven (vb. ebay) hebben een beleid dat al bij al redelijk sterk gericht is op het beschermen van de verkoper. Als wij hier dezelfde filosofie zouden hanteren, zou ik jouw berichtjes meteen verwijderen, nietwaar?
Je zit aan het verkeerde front te strijden vriend.

(edit: typo)
[Bewerkt door Frederik op 01-03-2012 om 08:48 NL]
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)