CBN, waar overnachten
-
- Has thanked: 3 times
- Been thanked: 60 times
CBN, waar overnachten
Hallo iedereen,
Ik ga over een week of 4-5 samen met mijn vader een paar dagen naar CBN om daar fossielen te zoeken, nu heb ik al even gezocht naar verschillende overnachtingsmogelijkheden, maar we zijn nog nooit in het gebied geweest. Aangezien vele van jullie er wel geweest zijn, denk ik dat er vast wel iemand tips heeft, voor een leuk pensionetje om te overnachten. Wie kan ons verder helpen?
Jonathan
Ik ga over een week of 4-5 samen met mijn vader een paar dagen naar CBN om daar fossielen te zoeken, nu heb ik al even gezocht naar verschillende overnachtingsmogelijkheden, maar we zijn nog nooit in het gebied geweest. Aangezien vele van jullie er wel geweest zijn, denk ik dat er vast wel iemand tips heeft, voor een leuk pensionetje om te overnachten. Wie kan ons verder helpen?
Jonathan
Antw: CBN, waar overnachten
beste jonathan,
In die streek zijn des meeste pensionnen in Wissant (niet tevreden over) maar meestal ga ik naar "l'escalle" in Escalles zelf natuurlijk :)omdat het op een steenworp van de cap is en je eigenlijk enkel een plek om te slapen nodig hebt en om je fossielen tijdelijk een plaats te geven dus met andere woorden het is laat ons zeggen 'basic'
. Er zijn ook enkele kampeerterreinen dacht ik.
veel suc6
Ward
In die streek zijn des meeste pensionnen in Wissant (niet tevreden over) maar meestal ga ik naar "l'escalle" in Escalles zelf natuurlijk :)omdat het op een steenworp van de cap is en je eigenlijk enkel een plek om te slapen nodig hebt en om je fossielen tijdelijk een plaats te geven dus met andere woorden het is laat ons zeggen 'basic'

veel suc6
Ward
Er is een 2 sterren hotel in Escalles zelf, welk toepasselijk l'Escale heet. De prijzen zijn redelijk, rond de 40€/nacht voor een standaard 2-persoonskamer. En het is (voor zover ik kon zien) nog niet volzet voor de periode van midden-april.
Het hotel ligt een dikke 750m van het strand af. Zelf ben ik daar nog maar één keer geweest in het hotel, en was er zeer tevreden van!
*edit* ninja'd door wdew :p
[Bewerkt door Slownick op 13-03-2012 om 21:12 NL]
Het hotel ligt een dikke 750m van het strand af. Zelf ben ik daar nog maar één keer geweest in het hotel, en was er zeer tevreden van!
*edit* ninja'd door wdew :p
[Bewerkt door Slownick op 13-03-2012 om 21:12 NL]
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Hier hetzelfde hotel, basic maar geriefelijk.
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
- Everhardus
Mijn overnachtingen vonden altijd plaats op de camping in Escalles. Je kunt er ook een caravan huren of een studio. Het is allemaal vrij simpel en matig onderhouden maar "what the heck", voor een overnachting goed genoeg en je zit in een mum van tijd op het strand. Met een tent zou ik het in dit jaargetijde nog niet wagen, kan aardig koud zijn en fiks waaien daaro.
gr,Marcel
gr,Marcel
-
Oké, bedankt voor de tips! Ik zal eens kijken naar dat hotel in Escalles, heb er super veel zin in.
Is er ergens een link waar ik de regels die specifiek gelden voor CBN door kan lezen? (Ik weet dat je natuurlijk niet mag hakken in de wanden, maar wat mag er wel?)
Jonathan
Is er ergens een link waar ik de regels die specifiek gelden voor CBN door kan lezen? (Ik weet dat je natuurlijk niet mag hakken in de wanden, maar wat mag er wel?)
Jonathan
Ik ben zelf al een paar keer naar Ferme les Quatre Vents (google) geweest. B&B, studio, huisjes in een prachtige oude boerderij, aardige mensen en veel ruimte eromheen. Goede sfeer, geschikt voor kinderen en ouders / ouderen. Het ligt in Audreselles, 10 km van CBN af, aan de kust, op CGN. Maar als je een auto hebt...
-
Bedankt voor de tip!
We hebben voor maandag op dinsdag gereserveerd in het hotel in Escalles en wat we dinsdag op woensdag doen weten we nog niet, is beetje afhankelijk van de omstandigheden, ik heb er in ieder geval veel zin in
Jonathan
We hebben voor maandag op dinsdag gereserveerd in het hotel in Escalles en wat we dinsdag op woensdag doen weten we nog niet, is beetje afhankelijk van de omstandigheden, ik heb er in ieder geval veel zin in

Jonathan
getijdenpoelen, div. visrestaurants, maritiem instituut in Ambleteuse, zeemusea en visafslag (5 uur opstaan!) in Boulogne ook erg de moeite waard, voor als het hoogtij is... ik benijd je, veel plezier!