HVH/Zandmotor vondsten
HVH/Zandmotor vondsten
*edit oorspronkelijke post even weggehaald om overzichtelijkheid te behouden
[Bewerkt door Jdolky op 22-03-2012 om 19:03 NL]
[Bewerkt door Jdolky op 22-03-2012 om 19:03 NL]
- sjaak
- Has thanked: 373 times
- Been thanked: 363 times
- Contacteer:
Antw: HVH/Zandmotor vondsten
Beiden bot, 1 is recent en 2 is laat pleistoceen, waarvan zal wel onduidelijk blijven omdat het gerold en een fragment is.
Groet,
Niels
Niels

Hier nog wat dingen die ik heb liggen
Object 3: Vorige week gevonden bij HVH, beetje lastig om goed op de foto te krijgen (reflectie water
Object 4: Gevonden een week of 5 geleden bij de zandmotor. Op het strand al in 2en gebroken.
Ging er in eerste instantie ook niet vanuit dat het iets fossiels was. In eerste instantie dacht ik aan iets wat met mensenhanden gemaakt is door iets wat lijkt op gaas (middelste foto).
Zodoende niets mee gedaan maar vorige week toch eens afgespoeld en toen leek het toch qua structuur op hetzelfde materiaal dat ik al heb van een piepklein stukje schedel dat ik in een topic een aantal weken geleden postte. Inmiddels ligt het een week in het water. Iemand een idee?
Alvast bedankt weer!
- sjaak
- Has thanked: 373 times
- Been thanked: 363 times
- Contacteer:
stukje schedel inderdaad, ik vrees dat er verder weinig meer over valt te zeggen
Groet,
Niels
Niels

Object 3: Iemand?
Object 5: Moest in eerste instantie denken aan een knieschijf maar ik ben een leek dus is het misschien iets heel anders?

En nog een boel foto's:
Object 6:
Object 7:
Object 8 en 9: lijken op elkaar maar zijn toch van verschillende diersoorten denk ik.
Als foto 3-4-5van hetzelfde bot is maak ik daaruit op calcaneum paard.
Theo