waar lijkt dit op?
-
- sjaak
- Has thanked: 373 times
- Been thanked: 362 times
- Contacteer:
Antw: waar lijkt dit op?
ik betwijfel of dit een mammoetkies is, ik zie een soort "schil" aan de onderkant, misschien kan je daar nog een foto van plaatsen?
Groet,
Niels
Niels
Antw: Antw: waar lijkt dit op?
Hoi, de reden dat ik de foto,s plaatste is dat het stuk hout zo mop een mamoetkies leek. Dat is het dus niet. Gr.ben
sjaak schreef:
ik betwijfel of dit een mammoetkies is, ik zie een soort "schil" aan de onderkant, misschien kan je daar nog een foto van plaatsen?
0000000000
Het lijkt op een mamoet kies maar het is hout een soort schijn fossiel. Gr.Ben
the beginner schreef:
weet je zeker dat dit een stuk hout is?
lijkt op een mammoetkies
0000000000
Nee, effe geen gekheid...het ziet er wel degelijk als een kies uit; wellicht is het een vervormde danwel een pathologisch vervormde kies?
groeten, Bert
groeten, Bert
Elbert
Een speling van de natuur. Gr.ben
Elbert schreef:
Houten beeldje van een mammoetkies dan?
Bert
0000000000
Heb er vorig jaar één gezien die aan drie kanten gesleten was,beest moet op iets hard gebeten hebben waardoor kies gekantelt was.
kan een stuk kies zijn dat bij het opzuigen of bij het opspuiten door de propellor in de buis is geraakt.
Kan een stuk hout met jaarringen zijn
kan een stuk kies zijn dat bij het opzuigen of bij het opspuiten door de propellor in de buis is geraakt.
Theo
Hoi Theo, het is echt een stuk hout hoor, ik heb het zo maar geplaatst om dat het een leuk item is. Jaar ringen lijkt me niet makkelijk gezien de vreemde kanten. Maar wel leuk. bedankt, Ben
Theo schreef:
Heb er vorig jaar één gezien die aan drie kanten gesleten was,beest moet op iets hard gebeten hebben waardoor kies gekantelt was.
0000000000