Balegem, Steendorp, Sint-Niklaas,.. materiaal gezocht
Balegem, Steendorp, Sint-Niklaas,.. materiaal gezocht
Goedenavond,
Ik verwacht niet al te veel respons op dit topic, maar ga het toch maar eens wagen..
Heb al even niet meer geruild of gezocht, dus bij deze!
Na het overnemen van heel wat materiaal uit een oude collectie ben ik op zoek naar haaientanden uit Steendorp, Sint-Niklaas, Tielrode, Rumst + evt Balegem/Oosterzele om mijn soortenlijst wat verder aan te vullen.
Dit mede omdat het oude materiaal mij zeer boeit (zowel qua fauna als qua preservatie, kleuren) en deze vindplaatsen nu niet meer toegankelijk zijn.
Ik zelf bied vele andere haaientanden aan (u vraagt, ik kijk of ik u ermee kan helpen, zowel binnen- als buitenland), maar ook andere fossielen zoals ammonieten, trilobieten ea.
Mailen kan naar gunthercleemput(at)hotmail.com
Groetjes,
Gunther
Ik verwacht niet al te veel respons op dit topic, maar ga het toch maar eens wagen..
Heb al even niet meer geruild of gezocht, dus bij deze!
Na het overnemen van heel wat materiaal uit een oude collectie ben ik op zoek naar haaientanden uit Steendorp, Sint-Niklaas, Tielrode, Rumst + evt Balegem/Oosterzele om mijn soortenlijst wat verder aan te vullen.
Dit mede omdat het oude materiaal mij zeer boeit (zowel qua fauna als qua preservatie, kleuren) en deze vindplaatsen nu niet meer toegankelijk zijn.
Ik zelf bied vele andere haaientanden aan (u vraagt, ik kijk of ik u ermee kan helpen, zowel binnen- als buitenland), maar ook andere fossielen zoals ammonieten, trilobieten ea.
Mailen kan naar gunthercleemput(at)hotmail.com
Groetjes,
Gunther
Antw: Balegem, Steendorp, Sint-Niklaas,.. materiaal gezocht
Heb nog meer van dit soort materiaal dat weg mag voor het gezochte materiaal..

Groetjes,
Gunther
Antw: Balegem, Steendorp, Sint-Niklaas,.. materiaal gezocht
Hee Gunther,
Heb wel belangstelling in een paar tanden dus als je nog hebt, graag!
Groetjes
Benjamin,
Heb wel belangstelling in een paar tanden dus als je nog hebt, graag!
Groetjes
Benjamin,
I'm gonna get them all!