voetbal

Voor alle berichten die niet in de andere forumdelen thuishoren. Deze berichten worden na verloop van tijd gewist.
Plaats reactie
Theo
Been thanked: 1 time
voetbal

Bericht door Theo » 26 apr 2012, 17:01

gisteren en woensdag naar de voetbal gekeken

Het deed vaak pijn aan de ogen, maar de ploeg die zich over de twee matchen enkel beperkte tot verdedigen gaat door. Het spel kan herd zijnn,de voetballende ploeg sneuvelde.

Barcelona 2-2 Chelsea

en dan gisteravond na een triller en de strafschoppen

Real Madrid 2-1 (pen.: 1-3) Bayern München

Hoe denken jullie er over nu dat de finale niet door de twee best spelende clubs wordt betwist, maar door de best verdedigende en de underdog uit Duitsland
is het zoals "Smeets" ooit samenvatte,
"Twee ploegen spelen voetbal en op het einde winnen de Duitsers".

Wat vinden jullie er van?

Theo

mineraal0
Re: voetbal

Bericht door mineraal0 » 26 apr 2012, 20:49

Theo schreef:

Hoe denken jullie er over nu dat de finale niet door de twee best spelende clubs wordt betwist, maar door de best verdedigende en de underdog uit Duitsland
is het zoals "Smeets" ooit samenvatte,
"Twee ploegen spelen voetbal en op het einde winnen de Duitsers".

Ikzelf had er dik de pest in, zeker bij Barcelona. Hun mooie voetbal werd gewoon afgestraft door het echte "anti-voetbal" van Chelsea. Erg jammer.

Ocharme Messi, het zat hem echt niet mee (paal, penalty op deklat,..). Volgend jaar beter zeker?

Wally
Re: Re: voetbal

Bericht door Wally » 26 apr 2012, 22:41

[

Ikzelf had er dik de pest in, zeker bij Barcelona. Hun mooie voetbal werd gewoon afgestraft door het echte "anti-voetbal" van Chelsea. Erg jammer.

Ocharme Messi, het zat hem echt niet mee (paal, penalty op deklat,..). Volgend jaar beter zeker?[/quote]

He Gunther,

Persoonlijk zie ik het ook niet zo graag dat verdedigend voetbal.Maar het hun volste recht om de goede uitgangspositie van de heenmatch te verdedigen.Als ze zelf aanvallen zetten ze de deur open voor barca.
Dat zie je hier in de belgische compitie toch ook, de kleinere ploegen gaan bij de toppers ook zeer verdedigend spelen.

wally

Dino15
Has thanked: 62 times
Been thanked: 184 times
Re: voetbal

Bericht door Dino15 » 28 apr 2012, 16:08

ik was echt blij dat chelsea barca heeft uitgeschakeld, ik was voor chelsea. maar jammergenoeg is real madrid uitgeschakeld. maar ik zou het nou wel leuk vinden voor arjen robben als bayern de cl zou winnen.

nick

Trying to find a great white for years now,
still no succes.:(

Plaats reactie