Dagje Knokke
Antw: Antw: Dagje Knokke
Ik ga vandaag terug naar mijn vriend, gezien hij er ook een deel heeft en dan kan je ze allemaal zien. Want de drie trivia'kes hier zijn nog al eenzaam op de fotostrandjutters schreef:
Hallo Jente,2 zijn volgens mij oesterfragmenten,voor de rest zit je goed denk ik,nu volgens het geen we kunnen zien natuurlijk,waar blijven de foto van de trivia's en de pecten die in jullie tenen beten,ben wel benieuwd Hé.GR

Alive, aware, in awe before the grandeur of it all
Our floating pale blue ark, of endless forms most beautiful
Antw: Dagje Knokke
alsjeblieft, nieuwsgierige Strandjutters

De tenenbijters, vrij venijnig.
rechtse pecten trouwens ook de grootste ooit gevonden aan een noordzeestrand. Heb er al wel grotere uit de Atlantische oceaan

Hoi,
Erg leuk dat je deze schelpen hebt gevonden daar! Is leuk zoeken in Knokke
Groetjes Bram
Erg leuk dat je deze schelpen hebt gevonden daar! Is leuk zoeken in Knokke

Groetjes Bram
- strandjutters
- Been thanked: 3 times
Hallo Jente,leuke vondsten,aan je vondsten te zien komen ze uit de laatste opspuiting,de trivia's zijn volgens mij 4 maal recent Monacha en twee fossiel Monacha.GR
strandjutters
Antw: Antw: Dagje Knokke
Okey, dan gaan de recente bij in het doosje van mijn schelpen-verzameling en de fossielen in de fossielen doosstrandjutters schreef:
Hallo Jente,leuke vondsten,aan je vondsten te zien komen ze uit de laatste opspuiting,de trivia's zijn volgens mij 4 maal recent Monacha en twee fossiel Monacha.GR

Hoi!
Voor een exacte determinatie van je trivia's is een foto in daglicht misschien handig evenals een foto van de openingen.
Groetjes Bram
Voor een exacte determinatie van je trivia's is een foto in daglicht misschien handig evenals een foto van de openingen.
Groetjes Bram