Stringocephalus
Stringocephalus
Afmetingen zijn hoog 7,5 cm. en breed ook 7,5 cm. Schatting zonder de beschadiging breedte ca. 8,5 cm.
Gevonden Hillesheimer Mulde in 2008
Wie kan mij helpen de sp. in te vullen? Is dit een Stringocephalus burtini?
Wie o wie?
Cora
Antw: Stringocephalus
Hi Cora,
it's definitely no Stringocephalus but probably another genus of the Stringocephaloidea. There are too less details to be seen (e.g. form of the foramen) to decide the genus.
Cheers, Juergen
(Sorry can read Dutch but not write)
[Bewerkt door Juergen op 16-05-2012 om 14:32 NL]
it's definitely no Stringocephalus but probably another genus of the Stringocephaloidea. There are too less details to be seen (e.g. form of the foramen) to decide the genus.
Cheers, Juergen
[Bewerkt door Juergen op 16-05-2012 om 14:32 NL]
Hallo Juergen,
Ik heb inmiddels gezien dat het slot voor een burtini veel te vlak is. Het zal dus wel sp. worden.
Groet,
Cora
Ik heb inmiddels gezien dat het slot voor een burtini veel te vlak is. Het zal dus wel sp. worden.
Groet,
Cora
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Antw: Antw: Stringocephalus
Geen probleem hoor.Juergen schreef:
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
Hallo Frederik
Voor jou misschien geen probleem, maar voor mij is het engels lastiger dan het duits. De literatuur die ik heb is bijna allemaal in het duits. Ik beperk mij ook tot 1 gebied en dat is de westeifel.
Groet,
Cora
Voor jou misschien geen probleem, maar voor mij is het engels lastiger dan het duits. De literatuur die ik heb is bijna allemaal in het duits. Ik beperk mij ook tot 1 gebied en dat is de westeifel.
Groet,
Cora
- strandjutters
- Been thanked: 3 times
Hallo Cora,ik lees dit bericht gewoon in het nederlands,ik duw op Translate,en het komt erop in je eigen taal.GR
strandjutters
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Ik bedoel: geen probleem dat je in een andere taal (niet noodzakelijk engels, duits kan ook) reageert als je het nederlands niet machtig bent. De voertaal op het forum is natuurlijk Nederlands, en zo staat het ook in het reglement.
Maar het spreekt voor zich dat iemand die zich enkel in het engels of Duits kan uitdrukken wel mag en kan reageren, dat is natuurlijk steeds te verkiezen dan iemand uitsluiten en helemaal geen reactie te zien.
Maar het spreekt voor zich dat iemand die zich enkel in het engels of Duits kan uitdrukken wel mag en kan reageren, dat is natuurlijk steeds te verkiezen dan iemand uitsluiten en helemaal geen reactie te zien.
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
Hallo alle,
vielen Dank für die Akzeptanz meines Sprachen-Handicaps (meine Grossmutter sprach noch Hollaendisch, leider ist davon nichts übrig geblieben). Ich werde mich in diesem Forum nur bei der Bestimmung von deutschen Fossilien (hier besonders von Brachiopoden) beteiligen, weil ich hoffe hier einen brauchbaren Beitrag leisten und eventuell eine Luecke schiessen zu können. Bei niederlaendischen und anderen auslaendischen Fossilien werde ich mich zurueckhalten.
Viele Gruesse aus der Jura-Region,
Juergen
Cora: Ich kann Dir leider keine Mail an Deine private Mailadresse schreiben, da sie immer wieder zurück gewiesen wird.
[Bewerkt door Juergen op 16-05-2012 om 14:29 NL]
vielen Dank für die Akzeptanz meines Sprachen-Handicaps (meine Grossmutter sprach noch Hollaendisch, leider ist davon nichts übrig geblieben). Ich werde mich in diesem Forum nur bei der Bestimmung von deutschen Fossilien (hier besonders von Brachiopoden) beteiligen, weil ich hoffe hier einen brauchbaren Beitrag leisten und eventuell eine Luecke schiessen zu können. Bei niederlaendischen und anderen auslaendischen Fossilien werde ich mich zurueckhalten.
Viele Gruesse aus der Jura-Region,
Juergen
Cora: Ich kann Dir leider keine Mail an Deine private Mailadresse schreiben, da sie immer wieder zurück gewiesen wird.
[Bewerkt door Juergen op 16-05-2012 om 14:29 NL]