Fragmenten van Pliocene schelpjes (herhaling)
Fragmenten van Pliocene schelpjes (herhaling)
hallo ik kom weer even terug op een eerder geplaatste vraag; Wie kan mij vertellen wat dit voor fragmenten zijn. Ze zijn vrij klein en hebben een soort schepje. heb alle schelpen toestanden al na gezocht maar nog niet gevonden. Wie o wie helpt mij. Gr.Ben.
0000000000
- strandjutters
- Been thanked: 3 times
Antw: Fragmenten van Pliocene schelpjes (herhaling)

Hallo Scherven,ik denk dat Theo gelijk heeft,ik vroeg het me de vorige keer ook al af.Bij deze een paar botjes van een mol gevonden op het strand,de kleur zit toch al goed:D .De botjes van jou denk ik eerder muis.GR
strandjutters
Antw: Antw: Fragmenten van Pliocene schelpjes (herhaling)
hallo,de fragmenten zijn wel degelijk van een schelpje, het is kalk en geen bot. het is moeilijk om aan een naam te komen tot nog toe. Bedankt voor de tip. de foto,s van de mollenbotjes zijn fraai je moet ze maar kunnen vinden. Gr.benstrandjutters schreef:
Hallo Scherven,ik denk dat Theo gelijk heeft,ik vroeg het me de vorige keer ook al af.Bij deze een paar botjes van een mol gevonden op het strand,de kleur zit toch al goed:D .De botjes van jou denk ik eerder muis.GR
0000000000
Hallo Theo, het zijn beslist schelpfragmenten en geen botjes.gr.BenTheo schreef:
Het zijn botjes
0000000000
Hallo Duys, de fragmenten komen uit de Oosterhout formatie(Lochem). Tot nu toe nog een raadsel waar ze van zijn. het zijn beslist schelpfragm. en geen botjes. Gr.BenDuys schreef:
Scherven,
Komen die ook uit de boorstalen?
Duys
0000000000