Bot 2e Maasvlakte
- Carcharoides
- Has thanked: 3 times
- Contacteer:
Bot 2e Maasvlakte

Hallo Allemaal,
Mijn vader is met zijn klas naar de tweede Maasvlakte geweest. Daar heeft de klas dit bot gevonden.
Zou deze nog te determineren zijn? Ik herken er nog niets in. Het zou natuurlijk erg leuk zijn voor de kinderen als er een naam op te plakken valt!
Ik hoop dat iemand me kan helpen!
Groeten,
Gerard
Antw: Bot 2e Maasvlakte
Aan de dikte van het bot te zien, en aan het korte bochtje en aan de dunne wand van het bot denk ik er een stuk van een schouderblad in te herkennen. dan wel van een groot beest, misschien wel wolharige mammoet of wolharige neushoorn. maar heel zeker weten kan zo niet vanaf deze foto's.
even afwachten wat andere denken.
Gr. Maarten
even afwachten wat andere denken.
Gr. Maarten
maarten76
Als je je ogen open houdt, een beetje kijkt
en er oog voor hebt
dan vind je altijd wel wat. Iets moois of
ergens van, dat maakt
niet uit. http://brilmans.tumblr.com/
Als je je ogen open houdt, een beetje kijkt
en er oog voor hebt
dan vind je altijd wel wat. Iets moois of
ergens van, dat maakt
niet uit. http://brilmans.tumblr.com/
Hoi Gerard,
Wat is het toch een klein wereldje. Ik neem aan dat je vader er gisteren met zijn klas was? Ik was er vanaf half negen (eerder lukt niet met OV), en op gegeven moment kwam er een hele klas het strand op. Exact dit fragment had ik kort daarvoor gevonden, een tijdje meegesleept, maar toen toch maar weer laten liggen. Leuk dat het toch nog een plekje heeft gevonden!
Wat de determinatie betreft, ik herkende het op strand als een stuk mammoetbot, waar ik niet met zekerheid een verdere determinatie aan durfte te hangen.
Groeten,
Bram
Wat is het toch een klein wereldje. Ik neem aan dat je vader er gisteren met zijn klas was? Ik was er vanaf half negen (eerder lukt niet met OV), en op gegeven moment kwam er een hele klas het strand op. Exact dit fragment had ik kort daarvoor gevonden, een tijdje meegesleept, maar toen toch maar weer laten liggen. Leuk dat het toch nog een plekje heeft gevonden!
Wat de determinatie betreft, ik herkende het op strand als een stuk mammoetbot, waar ik niet met zekerheid een verdere determinatie aan durfte te hangen.
Groeten,
Bram
- Carcharoides
- Has thanked: 3 times
- Contacteer:
Hoi Bram,
Dat is toevallig zeg!! Ja klopt helemaal!
Ik zal het in ieder geval doorgeven.
Groeten,
Gerard
Dat is toevallig zeg!! Ja klopt helemaal!
Ik zal het in ieder geval doorgeven.
Groeten,
Gerard