1600 gram tanden
1600 gram tanden
Hoi Marokkaanse Haaientanden liefhebbers,
nu iedereen langzaam zijn 1600 gram tanden kan gaan uitzoeken, ben ik toch benieuwd wat er zo al word gevonden. Misschien leuk om de soorten en aantallen, 100% gave tanden en bijna gave tanden op een rijtje te zetten. Ik ben nieuwsgierig wat daar uitkomt.
[Bewerkt door Pedro op 20-10-2005 om 19:54 NL]
nu iedereen langzaam zijn 1600 gram tanden kan gaan uitzoeken, ben ik toch benieuwd wat er zo al word gevonden. Misschien leuk om de soorten en aantallen, 100% gave tanden en bijna gave tanden op een rijtje te zetten. Ik ben nieuwsgierig wat daar uitkomt.
[Bewerkt door Pedro op 20-10-2005 om 19:54 NL]
Pedro Janssen
Venray
"Carpe diem. Seize the day, boys. Make your lives extraordinary". DEAD POETS SOCIETY
Antw: 1600 gram tanden
Helemaal mee eens Pedro,
Waarschijnlijk heb je op dit moment nog niets aan mij voor het determineren maar ik heb er al een paar heel kleine vissenwervels tussenuit geplukt en een klein wit tandje (vis? ander beest?)
Ik zal tzt wat foto\'s posten.
Groet, j
Waarschijnlijk heb je op dit moment nog niets aan mij voor het determineren maar ik heb er al een paar heel kleine vissenwervels tussenuit geplukt en een klein wit tandje (vis? ander beest?)
Ik zal tzt wat foto\'s posten.
Groet, j
Daar in de schiftende ondiepten, tussen oppervlak en afgrond, waar het leven een omweg maakt, kan de vishaak van de logica doel treffen.
-j
-j
- Supergraver
Antw: 1600 gram tanden
Ik heb ze vandaag binnen gekregen en zit ze nu uit te zoeken. Ik moet zeggen dat er veel compleet materiaal bij zit en ik heb al een mosatandje (ongev 1,5 cm) er tussen uit geplukt.
En ik trek er nu een Hexanchus microdon uit.
Voor mij kan het al niet meer stuk.
Gr
Martijn
[Bewerkt door Supergraver op 22-10-2005 om 15:08 NL]
Gr
Martijn
Antw: Antw: 1600 gram tanden
Martijn,Supergraver schreef:
Ik heb ze vandaag binnen gekregen en zit ze nu uit te zoeken. Ik moet zeggen dat er veel compleet materiaal bij zit en ik heb al een mosatandje (ongev 1,5 cm) er tussen uit geplukt.
Gr
Martijn
Ik denk dat je geen mosatandje hebt maar een tandje van de dyrosaurus, een croc uit eoceen. Leuk ding!!!
Groet, Maarten
God heeft de mensen niet gemaakt, de mensen hebben God gemaakt. God is geen wezen buiten mij, maar slechts een gedachte in mij!