Piesberg excursie 2012
Antw: Piesberg excursie 2012
Gezien het lage aantal leden dat dan mee wilt gaan, wordt de excursie uitgesteld. Ik zal zowel 14 als 21 juli naar Knokke gaan voor trivia's. Ik zal zelf de site in de gaten houden, mocht er dit jaar naar de Piesberg gereden worden ga ik graag mee.
Groetjes Bram
Groetjes Bram
Dit weekend staat een tripje Piesberg op de agenda. Helaas hebben we de auto vol. Maar voor een excursie later in het jaar, hou ik me aanbevolen 

Hallo allemaal,
Helaas heb ik momenteel geen enkel uitzicht op deelnamen aan deze excursie, hoewel ik dat erg graag zou willen. Wel heb ik een vraag aan degenen die straks in gelukkiger omstandigheden verkeren. Veel fossielenverzamelaars hebben weinig met mineralen. Vanuit vorige berichtgeving (Erik) weet ik dat er ter plekke ook bergkristallen kunnen worden gevonden. Als het kan en de vondsten zijn redelijk, zou het dan mogelijk zijn om er een paar voor mij mee te nemen? Ze mogen gerust klein en/of beschadigd zijn en ik wil er natuurlijk ook wel voor betalen!
[Bewerkt door adekker op 08-07-2012 om 17:31 NL]
[Bewerkt door adekker op 10-07-2012 om 13:33 NL]
Helaas heb ik momenteel geen enkel uitzicht op deelnamen aan deze excursie, hoewel ik dat erg graag zou willen. Wel heb ik een vraag aan degenen die straks in gelukkiger omstandigheden verkeren. Veel fossielenverzamelaars hebben weinig met mineralen. Vanuit vorige berichtgeving (Erik) weet ik dat er ter plekke ook bergkristallen kunnen worden gevonden. Als het kan en de vondsten zijn redelijk, zou het dan mogelijk zijn om er een paar voor mij mee te nemen? Ze mogen gerust klein en/of beschadigd zijn en ik wil er natuurlijk ook wel voor betalen!
Old rockhounds never die, they just slowly petrify!
Antw: Antw: Piesberg excursie 2012
Hoi Andre. Volgende keer zal ik alles meenemen aan mineralen wat ik kan vinden. Hoef er niks voor te hebben. Topvondsten hou ik natuurlijk zelfadekker schreef:
Hallo allemaal,

Hoi Erik,
Ik hou me van harte aanbevolen en ben blij met wat je zou kunnen meebrengen en kunt missen. Als je er toch nog graag iets voor wilt hebben (al was het maar voor de moeite), laat het me dan weten!
Groeten,
André.
Ik hou me van harte aanbevolen en ben blij met wat je zou kunnen meebrengen en kunt missen. Als je er toch nog graag iets voor wilt hebben (al was het maar voor de moeite), laat het me dan weten!
Groeten,
André.
Old rockhounds never die, they just slowly petrify!