Trivia's : Knokke
- Spongebob
- Has thanked: 418 times
- Been thanked: 637 times
Antw: Trivia's : Knokke
Ik? een soortenlijst gegeven?Brammiej schreef:
De soortenlijst van Spongebob, die ik heb gekregen zijn:
Trivia affines
Trivia pisolina
Trivia excoccinella
Trivia burdigalensis excoccinella
Trivia arctica burdigalensis
Trivia michellotti
Maar ik heb helemaal geen verstand van Trivia's ???
Time fades away (Neil Young)
Ik bedoelde hiermee welke trivia's ik van jou heb gekregen. Ik heb ze laten determineren en dit is die soortenlijst.
Groetjes Bram
Groetjes Bram
- Spongebob
Okee!
Maar....waar is de naam Trivia dimidiatoaffinis gebleven ???
En waarom en door wie is die veranderd in Trivia affinis?
(Ik denk dat jij een foutje hebt gemaakt door de i in affinis te veranderen in een e; of vergis ik me?)
(Ik denk dat jij een foutje hebt gemaakt door de i in affinis te veranderen in een e; of vergis ik me?)
- strandjutters
- Been thanked: 3 times
Hallo Spongebob,doe jij maar lekker verder met Brammiej,ik word gebannen vanaf vandaag.GR een goede vriend van je !!
strandjutters
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Pascal, je bent niet gebanned. 
Slaapwel en tot morgen (hopelijk goed uitgeslapen, goed gemutst en met een interessant trivia-topic?)

Slaapwel en tot morgen (hopelijk goed uitgeslapen, goed gemutst en met een interessant trivia-topic?)
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
- Spongebob
Beste Pascal,
neem geen overhaaste beslissing! Frederik heeft je m.i. heel terecht en netjes gevraagd om niet zo heftig te reageren. Ik snap dat je je enigszins gepasseerd voelt. Nadat jij je trivia-walhalla op dit forum hebt geopenbaard, heeft Brammiej daar handig (misschien niet helemaal het goede woord) gebruik van gemaakt en is je m.b.v een splitter in Duitsland rechts voorbij gegaan met het beschrijven van nieuwe soorten.
Wacht de uitkomsten van je bezoek aan Naturalis af en laat de trivia's even met rust. Er zijn veel mensen die genieten van je berichten, foto's en enthousiasme. Dus ga gewoon verder met posten : please
Groeten, Tom
neem geen overhaaste beslissing! Frederik heeft je m.i. heel terecht en netjes gevraagd om niet zo heftig te reageren. Ik snap dat je je enigszins gepasseerd voelt. Nadat jij je trivia-walhalla op dit forum hebt geopenbaard, heeft Brammiej daar handig (misschien niet helemaal het goede woord) gebruik van gemaakt en is je m.b.v een splitter in Duitsland rechts voorbij gegaan met het beschrijven van nieuwe soorten.
Wacht de uitkomsten van je bezoek aan Naturalis af en laat de trivia's even met rust. Er zijn veel mensen die genieten van je berichten, foto's en enthousiasme. Dus ga gewoon verder met posten : please

Groeten, Tom
- strandjutters
- Been thanked: 3 times
Frederik ik was bezig met een heel interessant topic ,tot ik onderbroken werd,en dat maakt mij pised-off.Ik heb nog nooit tegen eender wie een lelijk woord gebruikt op dit forum,ik heb sponzen ik heb egels ik heb ammonieten en noem maar op,hetzelfde zo zijn dat ik elke dag jou trilobiets zou in twijfel trekken van wat je ook vertelt,het zou ook algauw op je zenuwen werken denk ik,als ik steeds het tegenovergestelde zou zeggen,heb je daar al eens bij stil gestaan.Ik woon hier ,en ik weet wat ik vind,laat dit een duidelijk standpunt zijn.Vr GR Pascal
strandjutters
Antw: Antw: Trivia's : Knokke
Spongebob schreef:
Okee!
Hey! Trivia dimidiatoaffinis is opgesplitst in T. affinis met een i inderdaad en de T. Excoccinella. Dit volgens de bron stichting schepsel schelp.
Groetjes Bram
Ik sluit me bij Tom aan. Wacht het onderzoek af en laat het nu rusten. Maak ons blij met andere leuke topics. Ik geniet altijd van je bijdrages