hoe haaientanden determineren?
hoe haaientanden determineren?
Dag iedereen, het lukt mij nog altijd niet om haaientanden te determineren, als ik er een vanbuiten leer zoek ik er dan een paar op (om te oefenen) maar dat zijn dan andere tanden die er juist hetzelfde uitzien
. ik heb ook eens gezocht naar handige sites maar de meeste zorgen alleen maar voor verwarring.Wie kan mij helpen?
alvast bedankt!
Aaron

alvast bedankt!
Aaron
Nullus finis longius si quod facis delectaris
- jordyvanderbeek
- Contacteer:
Antw: hoe haaientanden determineren?
Je hebt mail....
Please take a look at my website: http://jordyvanderbeek.wordpress.com/ and follow me on twitter: https://twitter.com/Scaphopod_Jordy
dag Duys,
wat bedoel je precies met 'goed bezig'?
groetjes Aaron
wat bedoel je precies met 'goed bezig'?
groetjes Aaron
Nullus finis longius si quod facis delectaris
Adron,
Vooral ermee bezig zijn, duurt wel even voor je zoveel soorten onder de knie hebt, zit hem vaak in details, grootte, wortel etc
Ernaar zoeken helpt mij vooral, de tand dan voelen, afbeeldingen etc is wat moeilijker.
Duys
Vooral ermee bezig zijn, duurt wel even voor je zoveel soorten onder de knie hebt, zit hem vaak in details, grootte, wortel etc
Ernaar zoeken helpt mij vooral, de tand dan voelen, afbeeldingen etc is wat moeilijker.
Duys

Geen enkele foto of tekening kan een echt fossiel vervangen. Ik raad je aan om musea af te gaan en je digitale camera mee te nemen.
Bijvoorbeeld Naturalis. Op de begane grond achter de boekverkoop ligt in uittrekbare lades een grote diversiteit aan fossielen. De foto die ik toevoeg heb ik in Naturalis gemaakt.
Voor krijtfossielen uit Limburg is het Natuurhistorisch Museum in Maastricht de aangewezen plek. Maar kijk bij voorbaat naar musea in de omgeving waar je de haaietanden vindt.
Ed Stevenhagen
- strandjutters
- Been thanked: 3 times
Hallo Adron,het zou ook wel helpen om een foto te plaatsen op dit forum,er zijn zeker mensen die je verder kunnen helpen.GR
strandjutters