Extra vindplaatsen voor de vakantie
- sjaak
- Has thanked: 373 times
- Been thanked: 363 times
- Contacteer:
Antw: Antw: Extra vindplaatsen voor de vakantie
Ergens tussen Belgie en Duitsland.wessel schreef:
waar ligt nederland?
Groet,
Niels
Niels
Antw: Extra vindplaatsen voor de vakantie
nee ik bedoel op de kaart het is best moeilijk te zien
[Bewerkt door wessel op 20-08-2012 om 15:57 NL]
[Bewerkt door wessel op 20-08-2012 om 15:57 NL]
Eerder schept men water met een zeef dan wijsheid zonder boeken.
- Everhardus
Bedankt voor de extra info, wie weet waar me dit ooit nog gaat brengen. In ieder geval weer wat extra google-info al heb ik het idee dat er flink wat verouderde vindplaatsen bijzitten. Anyway, bedankt, marcel
@Everhardus
Mocht je actuele info hebben over bepaalde vindplaatsen horen we dat natuurlijk graag. Dan kunnen we deze informatie toevoegen.
Mocht je actuele info hebben over bepaalde vindplaatsen horen we dat natuurlijk graag. Dan kunnen we deze informatie toevoegen.
Kennis telt!
Webmaster www . fossiel . net
Webmaster www . fossiel . net
- Everhardus
Nee, het is niet erg specifiek allemaal, viel me alleen op dat bepaalde plekken inmiddel al weer gesloten zijn dus sommige info leek me weinig relevant.
Ik heb overigens wel een stek in de vindplaats "les barronies" die wellicht beter geschrapt kan worden. Als ik tijd heb mail ik je wel mijn ervaringen....Gr,Marcel
Ik heb overigens wel een stek in de vindplaats "les barronies" die wellicht beter geschrapt kan worden. Als ik tijd heb mail ik je wel mijn ervaringen....Gr,Marcel
Antw: Antw: Extra vindplaatsen voor de vakantie
In Fécamp moet je niet zijn voor fossielen, je kan er wel mooie calcedoon vinden. Wat verderop in St.Jouin-Bruneval is wat meer te vinden; daar is cenomaniaan ontsloten. Het albiaan is er ook aanwezig maar zonder fossielenwebmaster schreef:
Frankrijk:
Fécamp
groetjes
philippe
ingenieur in de cephalopode huisvesting
ingenieur in de cephalopode huisvesting