Muse

Voor alle berichten die niet in de andere forumdelen thuishoren. Deze berichten worden na verloop van tijd gewist.
Plaats reactie
Brammiej
Muse

Bericht door Brammiej » 24 aug 2012, 20:58

Hoi,

Al jaren ben ik fan van deze britse band en wil jullie hun nieuwste single delen. Ze hebben ook de themesong voor de olypische spelen in Londen gemaakt (Survival) en komen 17 december naar Nederland. Ik ben er dan ook bij.

Voor de mensen die het wat slap vinden, vanaf 2.38 wordt het beter...

Groetjes Bram

http://www.youtube.com/watch?v=Mq9zhpBweDk

mineraal0
Re: Muse

Bericht door mineraal0 » 24 aug 2012, 22:39

Muse is zowiezo ook een vrij experimentele groep. Geen enkel album is dan ook hetzelfde. Bij dit album zal het zeker niet anders zijn.

Er zijn al een tweetal nummers uit dat nieuwe album gelekt, met de nodige invloeden van dubstepmuziek.
Veel heisa hieromtrent dus, maar ik ga wachten met mijn oordeel tot ik het hele album heb gehoord. Een nummer zegt m.i. niet alles dus ik wacht nog maar even tot eind september dacht ik?

Ik heb geen tickets bemachtigd voor het concert in het sportpaleis, maar ze zijn zeer dikke kanshebber voor Rock Werchter, ik pik ze daar dan zeker mee.

Groetjes,

Gunther

mineraal0

Bericht door mineraal0 » 24 aug 2012, 22:40

Ohja, goede muzieksmaak trouwens :D

Brammiej

Bericht door Brammiej » 24 aug 2012, 22:52

Hey Gunther,

Survival, Madness en Unsustainable zijn de 3 nummers die in ieder geval op het album staan, deze komt 2 okt uit.

Animal is een 'lek', maar dat is een Australische rockband.

Groetjes Bram

Plaats reactie