Probleempje !!
- strandjutters
- Been thanked: 3 times
Probleempje !!
Hallo Sander,normaal zouden we op pagina 3 moeten zitten met de hoorbeentjes,maar dit lukt niet,je kunt wel gewoon aanklikken op het topic zelf die daarnet geplaatst is,dan zie je het wel.Gisteren wou ik ook een dubbelgeplaats topic verwijderen maar dit lukte aan geen kant,Het forum gaf telkens de melding FOUT .GR
strandjutters
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Antw: Probleempje !!
Hey, goed dat je dit meldt. Best zet je zoiets even op mail, liefst met de links naar de bewuste topics en een korte beschrijving van wat er niet werkt. Eventueel een printscreen. Eventueel kunnen we dan nog om bijkomende info vragen. Zo krijgen we een beter beeld van het probleem en kan een oplossing worden gezocht.
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
- SantanaFormatie
- Been thanked: 1 time
Hoi,
Ik zie nu pas dat het hier staat.
Zelf ik geen extra info toe te voegen dan wat Pascal al verteld heeft.
Het gaat om dit topic:
http://www.fossiel.net/forums/viewtopic ... icID=16174
Gr,
Sander
Ik zie nu pas dat het hier staat.
Zelf ik geen extra info toe te voegen dan wat Pascal al verteld heeft.
Het gaat om dit topic:
http://www.fossiel.net/forums/viewtopic ... icID=16174
Gr,
Sander
Keep searching because everything is never as it seems.
Ik zie geen pagina 3. Zou die er wel moeten zijn?
Welk topic kon je niet verwijderen?
Welk topic kon je niet verwijderen?
Kennis telt!
Webmaster www . fossiel . net
- strandjutters
hallo webmaster,ja die zou er moeten zijn,dat is net het probleem dat hij er niet is.het was een dubbel geplaatst bericht van mij die ik niet kon verwijderen,het gaf telkens FOUT aan.GR
strandjutters
Het probleem met de pagina 3 is opgelost. Deze is weer zichtbaar.
Ik kan even geen pagina vinden met een dubbel bericht. Bij mij gaat het verwijderen van een bericht overigens wel goed. Heb je een link?
Ik kan even geen pagina vinden met een dubbel bericht. Bij mij gaat het verwijderen van een bericht overigens wel goed. Heb je een link?
Kennis telt!
- strandjutters
Hallo Herman,het vierde laatste bericht op pagina twee staat dubbel,ik heb daarnet nogmaals geprobeerd het te verwijderen,maar weer heeft die de melding Fout.met een ander topic lukt het mij wel om een dubbel geplaats bericht te verwijderen.GR En bedankt
(Ook heb ik al gezien dat bij andere topics het blijf haperen op pagina twee,eigenlijk altijd is dit zo)
[Bewerkt door strandjutters op 13-10-2012 om 19:50 NL]
[Bewerkt door strandjutters op 13-10-2012 om 19:52 NL]
(Ook heb ik al gezien dat bij andere topics het blijf haperen op pagina twee,eigenlijk altijd is dit zo)
[Bewerkt door strandjutters op 13-10-2012 om 19:50 NL]
[Bewerkt door strandjutters op 13-10-2012 om 19:52 NL]
strandjutters
Ik zie geen dubbel bericht (meer?) staan.
Wellicht staat deze nog in het cache geheugen van je computer. Druk even op F5 om te vernieuwen.
Het verdere pagina probleem is nog onder de aandacht. Er gaat een telling niet goed bij sommige topics. Bij andere gaat het goed. We kunnen het in een topic repareren, de oorzaak is echter nog onbekend. We zoeken verder.
Wellicht staat deze nog in het cache geheugen van je computer. Druk even op F5 om te vernieuwen.
Het verdere pagina probleem is nog onder de aandacht. Er gaat een telling niet goed bij sommige topics. Bij andere gaat het goed. We kunnen het in een topic repareren, de oorzaak is echter nog onbekend. We zoeken verder.
Kennis telt!
- strandjutters
Hallo Herman,ik laat het maar ff weten dat het probleempje zich terug voordoet in het steenkernen topic.GR Pascal
strandjutters