Wat is dit?
Wat is dit?
Dit heb ik ook gevonden in Cape blanc nez.
Ik zou echt niet weten wat het is.
Het volgende fotooke is het dubbele( tegenstuk) ervan nadat ik de steen had opengeklopt.
Iemand een idee?????
Groetjes...
Ilse

Ik zou echt niet weten wat het is.
Het volgende fotooke is het dubbele( tegenstuk) ervan nadat ik de steen had opengeklopt.
Iemand een idee?????
Groetjes...
Ilse
FOSSILS ARE FOR EVER!
Antw: Wat is dit?
Dit is dan het andere gedeelte.
Lengte is 10 cm.

Groetjes...
Ilse
[Bewerkt door ilse op 29-10-2005 om 19:50 NL]
Lengte is 10 cm.
Groetjes...
Ilse
[Bewerkt door ilse op 29-10-2005 om 19:50 NL]
FOSSILS ARE FOR EVER!
En nog eens hetzelfde stuk fossiel als het tweede fotooke maar dan van een andere hoek getrokken.

Groetjes...
Ilse
Groetjes...
Ilse
FOSSILS ARE FOR EVER!
Zou het een graafgang van een kreeftje kunnen zijn, die het beestke heeft bekleed met visschubben? (of andere dingen, ik kan dat niet goed zien)
Post mortem we sort 'em!
Hoi Casper , dat zou wel eens goed kunnen zijn daar had ik nog niet aan gedacht.
Het zijn inderdaad allemaal stukjes van iets.
Groetjes
Ilse
Het zijn inderdaad allemaal stukjes van iets.
Groetjes
Ilse
FOSSILS ARE FOR EVER!
ik heb wel een ontplofte vis... maar het is zo met die dingen: aangezien een ontploffing een vrij plotseling iets is, zullen de dingetjes in dezelfde laag terechtkomen, mee eens?
en das hier niet het geval. bovendien vind ik hem wat langerekt voor een ontplofte vis.
wanneer het een graafgangetje is, zou het wel weer driedimensionaal kunnen zijn, en ook door meerdere lagen gaand. en dat is hier wel het geval denk ik.
en das hier niet het geval. bovendien vind ik hem wat langerekt voor een ontplofte vis.
wanneer het een graafgangetje is, zou het wel weer driedimensionaal kunnen zijn, en ook door meerdere lagen gaand. en dat is hier wel het geval denk ik.
Post mortem we sort 'em!
Ik heb is een ontplofte fossiele vis gezien (waar weet ik niet meer), en het lijkt er best wel op.
Amateur
I respectfully disagree.
wat het ook moge zijn, ik kan erg moeilijk geloven dat dit een ontplofte vis kan zijn.
wat het ook moge zijn, ik kan erg moeilijk geloven dat dit een ontplofte vis kan zijn.
Post mortem we sort 'em!