Knokke : Theodoxus danubialis .
- strandjutters
- Been thanked: 3 times
Antw: Knokke : Theodoxus danubialis .
Ja Vliz Funtioneerd anders,maar daar heb ik geen bootschap aan,ik ben niet van plan meer uren achter de computer te zitten dan dat ik tijd heb voor op het strand te lopen,buiten het forum natuurlijk,maar hier werken ze niet van 9 to 5 .GR
strandjutters
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Gezien het hier over (sub)recente mollusken gaat, verplaats ik dit liever naar off-topic. Waarmee ik zeker niet wil zeggen dat het niet boeiend is.
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
- strandjutters
- Been thanked: 3 times
Re: Knokke : Theodoxus danubialis .
Hallo Frederik,Theodoxus danubialis,is in nederland enkel gevonden in vroeg en midden-pleistocene rivierafzettingen.Tussen 2,5 milj:en 350.000 jaar oud.Volgens jou niet fossiel en sub recent.Ik zal het er eens over hebben met Frank op 26 okt,misschien komen we iets meer te weten.VR GR Pascal
strandjutters
- Frederik
- Administrator
- Has thanked: 9 times
- Been thanked: 47 times
- Contacteer:
Re: Knokke : Theodoxus danubialis .
Ok, misschien wat snel geweest bij het opkuisen. Ik plaats het wel even terug als je wil.
Try to learn something about everything and everything about
something (TH Huxley)
something (TH Huxley)
Zie oa:
Burger, Adrie en Tom Meijer, 1987. Pleistocene afzettingen aan de Zuidrand van het Noordzeebekken. - Afzettingen van de Werkgroep voor Tertiaire en Kwartaire Geologie, 8: 51-61.
Tavernier, R. & J. de Heinzelin, 1962. De Cardium-lagen van West-Vlaanderen. - Natuurwetenschappelijk Tijdschrift, 44: 49-58.
Burger, Adrie en Tom Meijer, 1987. Pleistocene afzettingen aan de Zuidrand van het Noordzeebekken. - Afzettingen van de Werkgroep voor Tertiaire en Kwartaire Geologie, 8: 51-61.
Tavernier, R. & J. de Heinzelin, 1962. De Cardium-lagen van West-Vlaanderen. - Natuurwetenschappelijk Tijdschrift, 44: 49-58.